| کد خبر: 243208 |

شرکت کشتیرانی مرسک که یک ارائه دهنده خدمات لجستیکی در سطح جهانی محسوب می شود، در پاسخ به نیازهای در حال تغییر زنجیره تامین در عرصه بین المللی، یک پیشنهاد ترکیبی ریلی- دریایی - ریلی/جاده ای جدید را از طریق کریدور میانی به مشتریانش ارائه کرده که می تواند آسیا را از طریق آسیای مرکزی به اروپا متصل کند.

تین نیوز

شرکت کشتیرانی مرسک که یک ارائه دهنده خدمات لجستیکی در سطح جهانی محسوب می شود، در پاسخ به نیازهای در حال تغییر زنجیره تامین در عرصه بین المللی، یک پیشنهاد ترکیبی ریلی- دریایی - ریلی/جاده ای جدید را از طریق کریدور میانی به مشتریانش ارائه کرده که می تواند آسیا را از طریق آسیای مرکزی به اروپا متصل کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از آسام تدبیر،  در اسفندماه ۱۴۰۰، مرسک این مسیر جدید را به سبد خدمات خود افزود و اولین سرویس حمل ترکیبی ریلی و دریایی را از چین در ماه فروردین ۱۴۰۱ انجام داد و به مشتریانی از «صنایع خودرو و لوازم خانگی» خدمات رسانی کرد.

 در حال حاضر، این شرکت موقعیت خود را در کریدور میانی با برقراری سرویس منظم با جدول زمانی مشخص، تثبیت می کند.

 در این سرویس، محموله‌ ها با کانتینر و از طریق ریل از مبادی مختلف در چین حرکت و از پایانه Khorgos واقع در مرز چین و قزاقستان به بندر آکتائو منتقل و پس از بارگیری بار روی کشتی با عبور از دریای خزر، در بندر باکو در جمهوری آذربایجان تخلیه و از طریق ریل به ترمینال «ای پی مولر - مرسک» در بندر پوتی گرجستان ترانزیت و از آنجا دوباره توسط کشتی به بندر کنستانزا در رومانی منتقل و در نهایت محمولات، به مقاصد مختلف در کشورهای اروپایی حمل می شوند.

 برخی منابع گفته اند که ترانزیت تایم محمولات کانتینری در این مسیر حدود ۴۰ روز است.

 مایا پارلاگاشویلی، مدیر خدمات ریلی بین قاره ای مرسک در این باره گفته: این سرویس با هدف ایجاد راه‌حل‌های چابک و خلاقانه برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان در زمان مناسب ارائه می‌شود تا به کاهش مشکلات فعلی در چرخه لجستیک جهانی کمک کند.

او اضافه کرده که ما به نیاز مشتریان خود اهمیت داده ایم و راه حلهای لجستیکی مختلف را ایجاد کرده ایم که این سرویس یک حمل چند وجهی سازگار با محیط زیست بین آسیا و اروپا در جهت کم کردن مشکلات اخیر زنحیره تامین به واسطه جنگ اوکراین است.

بیش از ۹۰ درصد از خدمات ریلی در کریدور میانی برقی است.

علاوه بر این، شرکت مرسک برای همه مشتریان خود این انتخاب آزادانه را ایجاد میکند تا ریل و کریدور میانی را نسبت به سایر گزینه ها انتخاب کنند.

 پارلاگاشویلی تاکید کرده: کریدور میانی دارای ظرفیت کافی است و به مشتریان ما این امکان را می دهد تا انعطاف پذیری زنجیره تامین خود را تقویت کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه حمل ونقل روزنامه تین
    0 رویداد‌های ۱۰ روز آینده
    helptinn

    تین‌نیوز در مدت 12 سال فعالیت مستمر، با رعایت اصل بی‌طرفی رسانه‌ای، اخبار، گزارش‌ها و رویدادهای حمل‌ونقل کشور را تحت پوشش و به‌طور رایگان در اختیار علاقه‌مندان و متخصصین قرار داده است.
    ادامه فعالیت این رسانه علاوه بر حمایت‌های معنوی شما که همواره از آن بهره‌مند بوده‌ایم، نیازمند حمایت مادی شما است.

    از ما حمایت کنید