| کد خبر: 184872 |

◄ کاهش مصرف بنزین در نوروز به دلیل کاهش سفرها

درحالی‌که تاکنون هرسال گزارش‌هایی مبنی برافزایش مصرف بنزین در ایام عید ارائه می‌شد، امسال در ایام نوروز مصرف بنزین نسبت به سال گذشته تا هفتم فروردین 12.09درصد کاهش داشته است.

تین نیوز

درحالی‌که تاکنون هرسال گزارش‌هایی مبنی برافزایش مصرف بنزین در ایام عید ارائه می‌شد، امسال در ایام نوروز مصرف بنزین نسبت به سال گذشته تا هفتم فروردین 12.09درصد کاهش داشته است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از وزارت نفت، مصرف بنزین کل کشور در روز چهارشنبه، ۹۰میلیون و ۹۰۰هزار لیتر بوده است که این مقدار در مقایسه با مدت مشابه پارسال (هفتم فروردین‌ماه سال ۹۷) با ۱۰۳میلیون و ۴۰۳هزار لیتر ۱۲.۰۹درصد کاهش‌یافته است.

به نظر می‌رسد هشدارهای سازمان هواشناسی و پلیس‌راهور کشور برای تردد نداشتن در جاده‌های کشور به دلیل بارش‌های سیل‌آسا و شرایط نامساعد جوی در سراسر کشور در کاهش قابل‌توجه مصرف بنزین تأثیرگذار بوده است.

سید محمدرضا موسوی‌خواه مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نیز پیش‌ازاین از ذخیره‌سازی دومیلیون و ۱۷۰هزار لیتر انواع فرآورده در فروشندگی‌های روستایی و توزیع سوخت رایگان در مناطق سیل‌زده استان گلستان و مازندران و توزیع بیش از ۵۰هزار لیتر سوخت رایگان به مردم و خودروهای امدادی خبر داد.

امسال به دلیل جاری شدن سیل در استان‌های گردشگر پذیر مانند گلستان، مازندران، فارس، لرستان و ... تعداد زیادی از هم‌وطنان که قصد سفر به این مناطق را داشتند سفرهایشان را به بعد موکول کردند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.