| کد خبر: 184851 |

◄ فرودگاه بیرجند آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی

مدیرکل فرودگاه‎های استان خراسان جنوبی، پیگیری برای دریافت گواهینامه فرودگاهی و ایجاد بیس یکی از ایرلاین ها در فرودگاه بیرجند را از جمله پروژه های مهم این اداره کل در سال ۹۸ خواند.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه‎های استان خراسان جنوبی، پیگیری برای دریافت گواهینامه فرودگاهی و ایجاد بیس یکی از ایرلاین ها در فرودگاه بیرجند را از جمله پروژه های مهم این اداره کل در سال ۹۸ خواند.

به گزارش ین‌نیوز به نقل از روابط‎عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، هادی سلامی در مورد برنامه‎های پیش‎بینی شده برای سال 98 در فرودگاه بیرجند گفت: پیگیری برای دریافت گواهینامه فرودگاهی، پیگیری برای برگزاری مانور کامل طرح اضطرای و مانورهای مدیریت بحران و پدافند غیرعامل، ایجاد بیس یکی از ایرلاین‎ها در فرودگاه بیرجند و یا کمک به ایجاد یک شرکت هواپیمایی منطقه‎ای، گسترش فعالیت تجاری در سایت قدیم، پیگیری خرید و نصب تجهیزات ساختمان پاویون(ایکس ری و گیت وی و...)، پیگیری جهت جابجایی سایت RCAG، پیگیری جهت برگزاری دوره‎های آموزشی تخصصی و عمومی(ایمنی SMS، ادارات کنترل ترافیک هوایی، الکترونیک هواپیمایی، آتشنشانی و هدایت زمینی، IT و واحد مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی) و پیگیری نصب DME جدید در سایت تقی قنبر از مهمترین برنامه‎های ما برای سال جدید است.

وی همچنین پیگیری احداث ساختمان تکنیکال بلاک و برج مراقبت پرواز، پیگیری نصب سیستم روشنایی باند و جذب اعتبارات بهسازی و عمرانی و سرمایه‎ای مصوب شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران را از برنامه‎های آتی برای سال 98 در فرودگاه طبس عنوان کرد.

مدیرکل فرودگاه‎های استان خراسان جنوبی در مورد اقدامات انجام شده در فرودگاه بیرجند برای استقبال از نوروز گفت: برگزاری جلسه کمیته تسهیلات و خدمات نوروزی، چیدن سفره هفت‎سین، رنگ‎آمیزی جداول، زیباسازی و گلکاری محاوط بخشی از این اقدامات است.

وی همچنین برگزاری جلسه کمیته تسهیلات مسافر، پذیرایی با گل و شیرینی در اولین روز سال جدید، آذین‎بندی سردر فرودگاه و نصب بنر و سفره هفت‎سین در سالن مسافر را بخشی از برنامه‎های نوروزی فرودگاه طبس عنوان کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.