◄ مسافران اسنپ و تپسی منتظر افزایش کرایه حمل مسافر باشند/ تخفیف ها از جیب رانندگان اسنپ پرداخت می شود
قیمت های پایین کرایه حمل مسافر در تاکسی های اینترنتی تخفیفی است که از جیب رانندگان آنها پرداخت می شود و مسافران اسنپ و ... در حمل و نقل جاده ای مسافر باید منتظر افزایش کرایه ها باشند.

دبیر کانون انجمن های صنفی کارفرمایی شرکت های سواری کرایه کشور گفت: قیمت های پایین کرایه حمل مسافر در پلتفرم های اینترنتی تخفیفی است که از جیب رانندگان آنها پرداخت می شود و شرکت ها دچار خسارت نمی شوند و همه هزینه ها از جیب رانندگان برای حفظ منافع بلند مدت پلتفرم ها پرداخت می شود.
به گزارش تین نیوز، رضا بهشتی در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: رانندگان این پلتفرم ها ( به اصطلاح تاکسی های اینرتنتی ) مجبور هستند به دلیل بیکاری و مشکلات موجود در جامعه به این شغل روی آورند، توسط شرکت ها مورد سواستفاده قرار می گیرند.
وی تاکید کرد: مسافران اسنپ و ... باید منتظر باشند بعد از مدتی، همان اتفاقی که در حمل و نقل درون شهری اتفاق افتاد در حمل و نقل مسافری جاده ای هم رخ بدهد و پلتفرم های اینترنتی ( تاکسی اینترنتی) پس از جذب مسافر، حذف دیگر ناوگان فعال در حمل و نقل از حیطه برون شهری، کرایه ها را افزایش دهند.
بهشتی خاطرنشان کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی برای نرخ گذاری در بخش حمل و نقل جاده ای برای افزایش 10 تا 20 درصدی کرایه ها نیاز به چند ماه پیگیری با نظارت سازمان حمایت از تولید کننده و مصرف کننده، ستاد تنظیم بازار، وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برای تغییر نرخ ها اقدام کند.
وی عنوان کرد: برای افزایش کرایه های ناوگان حمل و نقل عمومی و قانونی مسافری سازمان های ناظر درخواست آنالیز قیمت برحسب نفر کیلومتر، هزینه های ناوگان و ... را دارند و پس از بررسی کارشناسی با افزایش نرخ ها به صورت حداقلی موافقت می کنند.
بهشتی گفت: اما در پلتفرم های اینترنتی مشاهده می شود اگر برای یک مسیر نرخ صد هزار تومان تعیین شود و راننده آن را قبول نکند در ادامه همان مسیر 130 تومان و اگر باز هم قبول نکنند باز 30 تا 40 درصد دیگر به هزینه ها اضافه می شود که این بدان معنی است که هیچ نظارتی روی نرخ های آنها ( تاکسی های اینترنتی) نیست و افزایش کرایه به راحتی انجام می شود.
دبیر کانون انجمن های صنفی کارفرمایی شرکت های سواری کرایه کشور خاطرنشان کرد: در حالی که از چند سال گذشته یکی از خواسته های ما در حمل و نقل عمومی بین شهری مسافری، شناور سازی معقول نرخ کرایه ها بوده که با وجود ابلاغ دستورالعمل آن ، بعد از مدت کوتاهی این ابلاغیه باطل شد.
بهشتیبا بیان این که معتقدیم دخالت دولت در امورد اقتصادی باید به حداقل برسد، گفت: انتقاد ما از تبعیض و دوگانگی است که بین راندنگان اسنپ و تپسی و .... ( تاکسی های اینترنتی) و رانندگان سواری کرایه وجود دارد.
کرایه های اسنپ خیلی کمه درمسیرچندکیلومتری که سه نفرسوارمیشوند22هزارتومان بکجای راننده وماشین میرسه حتی یدونه بستنی هم نمیدن درحالیکه 20درصدهم کم میشود کرایه باید دوبرابرشود حداقل برای اسنپ داخلی
اسنپ مذخرف ترین ندخها را دارد برای رانندگان..سده گدت پرورب
سلام هر روز صبح قبل از حرکت باید مبلغ حدود ۲۰۰ هزار تومان بابت طرح ترافیک پرداخت شود چرا شرکتها مربوطه فکری به حال این مشکل نمیکنند درحالی که آنها کمیسیون خود را میگیرند و شهرداری هم سهم خود را جداگانه برداشت میکند لطفاً ملاحظه فرمایید
حرف مفت زیاد شنیدیم
مرد باشید این ظلمی که در حق رانندگان تپسی و اسنپ وارد میشه را بر طرف کنید
اینقدر حرف مفت نزنید حالمون از این حرفها بهم میخوره
با سلام
واقعا این موضوع که اسنپ و تپسی از راننده بیچاره که توی این گرما و مشکلات اومده یه لقمه نون بخور و نمیر حلال ببره ، بااین قیمت های خیلی. خیلی پایین در حد رایگان که شرکت های تاکسی اینترنتی تعیین میکنن ، بعد کولر روشن با ماشین ضعیف ،
ادامه
صندوق عقب مثل وانت در اختیار مسافر باشه
کولر با کرایه ۱۸هزار تومان ۲۴ ساعته برا مسافران روشن باشه ، ماشین تمیز و خوش بو و اتو کشیده باشه ، توی کوچه و لوکیشن خاکی و بیابون و کوچه بن بست وتاریک که راه رد شدن موتور هم نیست مسافر جولی در آدم رو و راه پله خونه اش پیاده و سوار بشه ، برخورد از گل نازک تر و صاحب کار و مدیر عاملی با مسافر کرایه ۱۸ هزاری پر ادعا منت گذار بشه ،
آخرش هم راننده زحمتکش در زیر نظر سنجی نا بحق مسافر قرار بگیره و امتیازه صفر ستاره و ۱۰ گزینه منفی بهش از طرف مسافر پر مدعا و گستاخ شده از طرف این پلت فرم ها بهش داده بشه و برخورد بد مسافر باهاش بشه