فرماندار: تکمیل بزرگراه شمالی کرج منجر به کاهش ترافیک سنگین خواهد شد
فرماندار کرج با تأکید بر شناسایی و رفع عقب ماندگی های عمرانی در مناطق محروم اظهار کرد: پروژه بزرگراه شمالی کرج به عنوان نمونه ای از تلاش برای حل مشکلات ترافیکی کرج است.
فرماندار کرج با تأکید بر شناسایی و رفع عقب ماندگی های عمرانی در مناطق محروم اظهار کرد: پروژه بزرگراه شمالی کرج به عنوان نمونه ای از تلاش برای حل مشکلات ترافیکی کرج است.
به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مهدی مهرور در نشست تبیین وضعیت سیاسی استان که روز شنبه ۱۸ آبان ماه با حضور مشاور سیاسی دفتر رئیس جمهور در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، گفت: کرج شهری با تنوع قومیتی بالا است که این موضوع اهمیت و توجه به نیازها و مطالبات گروه های مختلف اجتماعی در این شهرستان را دوچندان می کند.
وی به اولویت بندی مسائل و چالش های شهرستان کرج در حوزه های مختلف اشاره کرد و افزود: بر این اساس، رفع عقب ماندگی ها و بهبود وضعیت موجود از اولویت های ما بوده است که شاخص ترین آن بزرگراه شمالی است و با تکمیل آن شاهد کاهش ترافیک سنگین این بخش خواهیم بود.
مهرور افزود: در حوزه اجتماعی، تشکیل قرارگاه اجتماعی صورت گرفته و ۳۷ محله آسیب پذیر شناسایی شده است و تمام مشکلات آنها بررسی و برای برطرف کردن عقب ماندگی هایشان در حوزه زیرساخت های عمرانی برنامه ریزی شده است.
فرماندار شهرستان کرج بیان کرد: اجرای پروژه های تصفیه خانه های لوکال و مخازن ذخیره آب برای حل مشکل کم آبی صورت گرفته و در حوزه اقتصادی، حمایت از صنعتگران و کشاورزان از اولویت های شهرستان است.
وی در ادامه گفت: همچنین با توجه به جمعیت بالای دانش آموزی استان که حدود ۵۲۰ هزار نفر است، تلاش برای رفع چالش های مربوط به کمبود مدارس با تقویت و توسعه فضای آموزشی ادامه دارد.
مهرور خاطرنشان کرد: همکاری و هماهنگی بین دستگاه های مختلف اجرایی، مشارکت مردمی و استفاده از خرد جمعی در تصمیم گیری ها و برنامه ریزی ها در دستور کار قرار دارد و نشست ها و تعاملات با احزاب، هنرمندان، دانشگاهیان و سازمان های مردم نهاد در این زمینه مورد توجه است.
وی در پایان بر اهمیت انتخابات و مشارکت حداکثری تأکید و ابراز امیدواری کرد که مردم کرج در انتخابات آینده با حضور پرشور خود، افتخاری برای نظام جمهوری اسلامی رقم بزنند.
کرج شهری در گوشه مملکت نیست این استان نقش حیاتی در ترانزیت و وضعیت پدافندی و مدیریت بحران برای شهر تهران دارد درواقع به غیر خدمت رسانی مطلوب به مردمان این مناطق ، باید به کمک شهر تهران هم بیاید امروز اما سرویس خوبی به کرجی ها و حومه نشین هایش نمی دهد و برای تهران هم وزنه شده همان وضعیتی که قلعه حسن خان تا شهریار تا فردیس دارند شما حساب کنید اکثر جمعیت این مناطق اصلا سرویس حمل و نقل عمومی در شان ، منظم و استاندارد ندارند اولین قدم باید این باشد که LRT در لاین میانی بزرگراه شمالی کرج راه بیفتند که حداقل شمال شهر کرج از این قائده جدا شود بخشی از بار خط ۵ مترو هم سبک شود بقیه کامنت ۲
راه اندازی LRT در لاین میانی بزرگراه شمالی کرج ، حداقل سفر به مبدا و مقصد عظیمیه ، جهانشهر ، گوهردشت ، باغستان ، دانشگاه و ... را جمع می کند در نتیجه ترافیک درون شهری کرج و خود بزرگراه تهران کرج کمتر می شود خط ۵ مترو و نیم بند آن اتوبوس های داغون هم می تواند به جنوب شهر کرج و جنوب بزرگراه سرویس بدن تا بعدا خط مترو ۵۰ کیلومتری لشکری ، تهرانسر ، قلعه حسن خان ، شهریار ، فردیس به صفادشت ساخته شود آنوقت تازه این مناطق می توانند محیط سرویس مناسب به ساکنینش بدهند جریان ترانزیت را عبور دهند و به کمک تهران هم بیایند فکر وضعیت بحرانی باشید و نگاه ملی به این طرح ها داشته باشید .
چرا اینقدر حرف می زنید و از محاسن افتتاح این پروژه میگید.به والله خسته شدیم
دیگه حرف نزنید عمل کنید و زودتر به بهره برداری برسانید
تشکر از استاندار البرز
فقط همسرتون اینه که از هم تعریف و تمجید کنید .ده ساله عمر ما تو این ترافیک با وعده و وعید معاونین و رئسا تلف شد ، اما تقدیر و تشکر شماها از همدیگه به خاطر هیچ اقدامی تموم نشد. شرم برای مسئولان جمهوری اسلامی تعریف نشده واگر نه الان باید همتون مرده بودید
از همین ابتدا درخت کاری وفضای سبز در سرتاسربزرگراه وگذرگاه شمالی کرج درکناره ان دربرنامه گنجانده و عملیاتی گردد،
وقتی که پول این کشور برای لبنان و عراق و سوریه و فلسطین و یمن خرج می شود کشور عزیزمان دچار عقب ماندگی می شود
آنجا ها که خوش نشین ها زندگی میکنند پل باشه تونل باشه سریع تمام می کنند ولی جاهای که کم وبی بضاعت هستند اصلا نمیبیند
واقعا جای تأسف داره که بجای راه اندازی مترو داخلی استان البرز و سرو سامون دادن به وضعیت ترافیک داخل شهر کرج کل بودجه برای اتوبانی داره هزینه میشه که عملا برای استان البرز هیچ کاربردی نداره و فقط باعث میشه بچه پولدارهایی که می خوان آخر هفته ها برن شمال راحت برن و بیان و به وقت تو ترافیک گیر نکن
با کدوم عقل سلیم اومدید بودجه رو صرف یه اتوبان و پل کردید بدون اینکه کاری برای حمل و نقل داخل شهر بکنید ترافیک های اول صبح وحشتناک داره عمر و سرمایه مردم رو هدر میده اونوقت شما پیله کردید به یه پروژه بی فایده
مترو شهری که قراربود تا سال 88 افتتاح بشه چی شد
بیست سال قبل قراربود بزرگراه شمالی کرج افتتاح بشه بعد این همه سال هنوز شعار میدین
واقعا” بی سواد هستی که نگاهت به بزرگراه شمالی کرج اینه که برای استان دستاوردی ندارد ، 4 تا آدم مثل تو بعنوان شهروند داشته باشیم واقعا” وا مصیبتا
به جای اینهمه زر زر کردن و تعریف از محاسن بزرگراه پروژه را تمام کنید هر بچه ایی میدونه چقدر منفعت داره خیر سرتون اگه جیبتون پر شده تمامش کنید ، دزدی های این جماعت تمامی ندارد
این بزرگراه در بدترین نقطه به اتوبان کرج قزوین متصل میشه.
بنظر از همان شروع بهره برداری در ان نقطه ترافیک بمراتب سنگین تر بوجود خواهد آمد.
نقطه اتصال این بزرگراه باید بعد از پل گردان پیشبینی میشد.چون این نقطه قبل از خروجی بهشت سکینه و شرکت های بزرگ و شهرک صنعتی ان منطقه هست لذا حجم سنگین ترفیک همین حالا در روزهای پنجشنبه و روزهای مناسبتی وجود داره اگه حجم ترافیک همت هم اضافه بشه قفل خواهد شد.
جناب فرماندار که دغدغه ترافیکی دارند برای ترافیک سر 45متری گلشهر تقاطع شهید بهشتی با 45 متری را حل کنند واقعا مشکل ساز شده
تو کشوری که برای هر پروژه راه سازی ۵ تا ۱۰ سال زمان میبره یعنی اینکه اعتبار چندین ساله خرج جای دیگه و شایدم اختلاس میشه یعنی عقب ماندگی و فساد سازمانی این دیگه پیشرفت نیست. با این نوع مدیریت و شبکه معیوب از مسئولین مشکلات البرز تمومی نخواهد داشت