|
کد خبر
۳۰۸۹۶۳
کپی شد
بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از خط مترو شهر جدید مهستان؛ تأکید بر تسریع بهره برداری
معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از خط مترو شهر جدید مهستان بر رفع موانع قانونی و تسریع در بهره برداری کامل این پروژه تأکید کرد.
معاون وزیر راه و شهرسازی به همراه مدیران حوزه حمل ونقل از خط مترو شهر جدید مهستان بازدید کرد و شرایط تحویل این پروژه به شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه را بررسی نمود.
به گزارش تین نیوز، در این بازدید که با حضور شهرام ملکی ، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، و مسعود لطفی ، مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران انجام شد، موانع قانونی و چالش های موجود در مسیر تحویل پروژه مورد بحث قرار گرفت. مدیران حاضر بر ضرورت رفع سریع این موانع و بهره برداری کامل از زیرساخت های ریلی تأکید کردند.
جزئیات بازدید و اظهارات مسئولان
- میزان جابه جایی فعلی مسافر در مسیر گلشهر – مهستان حدود ۷۰۰ نفر در روز است، در حالی که ظرفیت این خط بسیار بالاتر برآورد می شود.
- مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران بر راه اندازی منظم قطارها و افزایش تعداد رام ها به عنوان اولویت نخست تأکید کرد.
- مصطفی رضایی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید مهستان، با اشاره به استقبال شهروندان مهستان، نظرآباد و هشتگرد از مترو گفت: هزینه سفر در این مسیر تنها ۱۶ هزار تومان است که موجب صرفه جویی و رفاه بیشتر مردم شده است.
- وی همچنین به مشکلاتی چون محدود بودن تعداد قطارها و فاصله زمانی حرکت آن ها اشاره کرد و خواستار همکاری بیشتر برای رفع این مسائل شد.
اهمیت پروژه برای منطقه
- توسعه حمل ونقل ریلی در مهستان موجب کاهش ترافیک، صرفه جویی در زمان سفرهای روزانه و ارتقای کیفیت زندگی ساکنان خواهد شد.
- این پروژه علاوه بر رفاه شهروندان، زمینه ساز جذب سرمایه گذاران و رونق اقتصادی منطقه خواهد بود.
- معاون وزیر راه و شهرسازی در پایان بازدید بر ضرورت هماهنگی میان شرکت عمران مهستان، شرکت بهره برداری مترو و شهرداری تهران برای تسریع در بهره برداری کامل تأکید کرد.
با سلام و خدا قوت
متروی مهستان خیلی مسافر داره ولی ساعتهای حرکت رفت و برگشت بیشتر بشه بهتره مخصوصا بعدازظهر ها تا ساعت ۸ونیم بسه خیلی عالیه
ممنون از همکاریتون
خدا وکیلی پیاده تا خود ایستگاه بری پیر می شی
دوم اینکه من به اون طراح این خط باید گفت این همه هزینه یک ایستگاه تو بهشت سکینه می زدید چیزی ازت کم می شد
تنها راه خالی کردن شهرهای بزرگ از جمعیت برقراری وسایل حمل و نقل سریع و بی توقف و یا کم توقف و منظم است . سکونت در حاشیه و کار در شهرهای بزرگ .
عرض سلام و خسته نباشد
خواستم بدون امکانش نیست خط مترو تا نظرآباد امتداد پیدا کنه چون شهرستان نظرآباد یکی از شهرهای پرجمعیت استان البرز هست.
ممنون
فقط خیابان خلیج فارس فارس نزدیک بیمارستان فیاض بخش مترو نمیاد که نمیاد
باسلام
اگر بشود ساعت مترو را زیاد و قطار را زیاد کنند و نیز از گل شهر هم به مهستان یک سره باشد دیگر به ترافیک پل فردیس و کردان هم کمک کرده و اتوبان هم نیز خلوت شده و مردم هم نیز راحت و با آرامش به سفرهای خود میتونند بروند اگر این کار بشود به قول ما چه شود با تشکر از شما
سلام زمان حرکت مترو کمتر شود خیلی خوب خواهد بود
با سلام
شهرستان اشتهارد قطب صنعتی کشور که بزرگترین شهرک صنعتی کشور و بیشترین نیروی کار را دارد و روزانه هزاران نفر درحال رفت و آمد به این شهرستان هستند برای رفاه حال این عزیزان خط مترو از ضروریات است که مسئولین در دهه هشتاد این نوید را داده بودند اما فقط در حد حرف و عملی نشد
سلام..شهرهای عربی استان تهران. اندیشه. ملارد. شهریار. شهر قدس. هرردز باای ۴ساعت تا میدان آزادی در ترافیک کشنده جاده اندیشه هستن.. قرار بود مترو گرمدره به این شهرها وصل بشه ولی هیچ خبری لز مترو نیست.. ۵ شهردار ۵ فرماتدار به اندازه یک شهردار و یک فرماتدار اسلامشهر نمیتونن تلاش کنن مترو رو برای این ۵شهر مهم تهران برسانن.. دلیل چیست که مترو تا اسلامشهر میره ولی این ۵ شهر هنوز گرفتار ترافیک کشنده جاده اندیشه هستن.. خواهشا رسیدگی فرمایید.. ممنونم
جون جدتون تا قزوینم مترو بیارید پسر شدیم تو ترافیک
یا حداقل تعداد قطار قزوین تهرانی زیاد کنید
چرا برای ترافیک جاده اندیشه فکری نمیکنید که ترافیک سنگینی از ساعت ۵ صبح تا ۹ صبح برای رفت و از ساعت ۴ الی ۸ شب برای برگشت می باشد چرا برای مترو این منطقه که دارای جمعیت بسیار زیادی است مترو در نظر نمیگیرید
فکر نمیکنم که این ایستگاه خیر و بهرهای بده چون زمینش مال مردمی هست که از تعاونی برق خریداری کرده اند ولی بهشون ندادند و رضایت ندارند.
متروی اندیشه را چرا پیگیری نمی کنید؟ عمرمون رفت تو این مسیر
اولین شهرک قبل ازانقلاب شهر جدید هشتگرد بوده حالا نمیدانم چرا درست نشد؟ شاید نقشه آنرا چون در زمان پیش از انقلاب تصویب شده بود ادامه داده نشد🤭
با این مدیران فعلی مترو هرروز که می گذرد حال وحوصله تکامل ببخشدن در کار ندارد
این شهرها آب و برق و گاز و تلفن و زیرساخت نمیخواد؟ وقتی تهران با اینهمه بحران و کمبود مواجهه و شهرداری در ارائه مجوز های بی رویه ساخت و ساز سنگ تمام گذاشته، ساخت شهر و شهرک اطراف این پایتخت گرفتار کور گره ای بر مشکلات و چراغ سبزی به مهاجرت بی رویه است..
سلام و عرض ادب..لطفا این مترو مسافران زیادی داره لطفا تعداد قطار ها رو بیشتر کنین و اینکه یک ساعت و نیم فاصله زمانی هر قطار خیییلی زیاده لطفا بررسی کنین
توجه مسافرین عزیز را به قطار های حومه ای راه آهن ایران جلب میکنم برنامه های مرتبی در مسیر تهران هشتگرد دارد و قیمت بلیط هم فقط ۱۰ هزار تومان است .دسترسی به ایستگاه هم دردسرهای مترو مهستان را ندارد.
مترو خیلی کند حرکت میکنه سیستم رادیویی که موقعیت قطار نشون میده خریداری نشده ، حداقل باید
10دقیقه تا گلشهر بره ولی چهل دقیقه طول میکشه با
این زمان میشه تا تهران رفت
تراموای مهستان ارزانی خودتان .چقدرمنابع کشور را در سالهای گذشته هدر داده اید
مترو پاکدشت چی شد
خیلی خوبه، اما چرا کسی به فکر مردم بدبخت قرچک ورامین و پیشوا نیست .چقدر مسولین این مناطق عقب افتاده هستند که کاری برای رفاه رفت وآمد مردمشون نمیکنند.
سلام صبح که مسافران سرکار یا دانشگاه میرن اگر ده دقیقه زودتر حرکت کنه خیلی بهتره چون وقتی میرسه گلشهر قطار سریع تهران به فاصله پنج دقیقه حرکت میکنه و چون مجبور میشن بدوند احتمال افتادن و آسیب دیدن هست و دیگه اینکه قطار عصر برگشت به مهستان پنج و سی حرکت میکنه و اکثرا که از تهران میایم نمرسیم اگه یه قطار برا ساعت 7.30 یا 8 باشه خیلی عالی میشه
با درود. دماوند و رودهن. که اینقدر به تهران نزدیک هستند. قطار . یا مترو ندارد. لطفاً جمعیت این منطقه را دریابید. سپاسگزارم..
باسلام و خسته نباشید بزرگواران از هشتگرد قدیم ویا نظرآباد وختی شهرکهای اطراف وسیله نقلیه تا مترو نیست بنابراین باید پول تپسی یا اسنب بدیم دوم اینکه بجای قطارهای دوطبقه از قطارهای که داخل تهران یا شهری هستن استفاده کنید خیلی استقبال میشه تشکر
مترو هشتگرد باید بصورت سریع السیر به صادقیه بیاد وگرنه تلف کردن وقت و هزینه و انرژی دولت و مردم هست.
مبارکتون باشه ❤️