بازدید سایت : ۱۳۲۹۲
| کد خبر ۳۰۳۲۳۳
کپی شد

◄ مخالفت رانندگان اسنپ و تپسی با گزینه های جدید؛ کولر مجانی و صندوق عقب 10 هزار تومانی در اختیار مسافر!

رانندگان اسنپ و تپسی با گزینه های جدید این شرکت های تاکسی اینترنتی برای مسافران مخالفند. آنها این گزینه ها را گامی دیگر برای راضی نگه داشتن مسافر، و برداشت هزینه آن از جیب راننده می دانند.

مخالفت رانندگان اسنپ و تپسی با گزینه های جدید؛ کولر مجانی و صندوق عقب 10 هزار تومانی در اختیار مسافر!
تین نیوز |

رانندگان اسنپ و تپسی نظر مساعدی درباه گزینه های جدید این شرکت های تاکسی اینترنتی برای مسافران ندارند. آنها پرسش از مسافر درباره مناسب بودن دمای هوای خودرو و در اختیار گذاشتن صندوق عقب با مبلغ 10 هزار تومان را گامی دیگر برای راضی نگه داشتن مسافر، و برداشت هزینه آن از جیب راننده می دانند.

اگر این روزها با تاکسی های اینترنتی تردد کرده باشید در ابتدای سفر روی گوشی خود پیامی مشاهده کرده اید که از شما سوال می کند: دمای هوای خودرو مناسب است؟ با توجه به این که اکنون در اوج ایام تابستان هستیم گزینه مورد اشاره در واقع این پرسش را مطرح می کند که کولر خودرو روشن است یا خیر.

به این ترتیب پلتفرم های تاکسی آنلاین روشن کردن کولر را جزو الزامات رانندگان اسنپ و تپسی در فصل تابستان محسوب می کنند. این در حالیست که روشن کردن کولر در ترافیک سنگین خیابان های تهران به موتور خودروهایی مثل پراید و تیبا و ساینا و سمند و پژو 206 و ... آسیب زیادی وارد می کند و اسنپی ها از این موضوع گله دارند.

رانندگان اسنپ : چرا اسنپ از جیب ما برای خودش محبوبیت می خرد؟

یکی از رانندگان در این باره برای ما نوشته است: شرکت اسنپ بی توجه به خسارتی که روشن بودن کولر در ترافیک برای خودرو دارد می خواهد ما کولر را روشن نگه داریم. در خیابان های تهران که بسیاری از آنها شیب تندی هم دارد روشن بودن کولر فشار سنگینی به موتور پراید وارد می کند و بعد از مدت کوتاهی باید هزینه کمرشکن تعمیر اساسی موتور را بپردازیم. این کار یعنی شرکت اسنپ به خرج ما و از جیب ما برای خود بین مسافران محبوبیت دست و پا می کند. من امروز یک مسیر از خیابان نلسون ماندلا را تا پونک به قیمت 57 هزار تومان آورده ام. چرا اسنپ توقع دارد با پول یک چیپس ساده و یک پفک نمکی برای مسافر کولر روشن کنم و خودرو من بعد از مدتی واشر سرسیلندر بزند؟ اگر مدیران اسنپ و تپسی می خواهند به مسافران بذل و بخشش کند و باد خنک و کولر مجانی به آنها بدهند، هیچ مساله نیست. فقط لطف کنند و این کار را با خودروهای خودشان انجام دهند!

یکی دیگر از رانندگان اسنپ و تپسی هم درباره گزینه استفاده از صندوق عقب که اخیرا در تپسی فعال شده نوشته است: پیش از این هم وقتی مسافر بار متعارفی در حد یک ساک یا چمدان کوچک داشت ما صندوق را بدون هزینه اضافه در اختیارش قرار می دادیم ولی حالا با این گزینه بعضی مسافران توقع پیدا می کنند با 10 هزار تومانی که پرداخت می کنند به اندازه یک وانت بار، بسته و بار در صندوق عقب خودرو جا بدهیم!

مخالفت رانندگان تپسی و اسنپ با گزینه های جدید این پلفترم ها در حالیست که این شرکت ها سیاست سکوت مطلق را در برابر انتقادات در پیش گرفته اند و شاید بر این باور هستند که با سکوت آنها انتقادات به پایان می رسد!

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید تین نیوز، تا ۲۴ ساعت بعد منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.
  • در نوشتن نظرات، لطفا بعد از هر کلمه، یک فاصله خالی بگذارید.
  • در انتقال تخلفات دستگاه‌ها، موارد تخلف را با ضمیمه نمودن اسناد تخلف به آدرس info@tinn.ir ارسال نمایید تا امکان پیگیری بصورت مستند فراهم شود.