◄ مخالفت رانندگان اسنپ و تپسی با گزینه های جدید؛ کولر مجانی و صندوق عقب 10 هزار تومانی در اختیار مسافر!
رانندگان اسنپ و تپسی با گزینه های جدید این شرکت های تاکسی اینترنتی برای مسافران مخالفند. آنها این گزینه ها را گامی دیگر برای راضی نگه داشتن مسافر، و برداشت هزینه آن از جیب راننده می دانند.

رانندگان اسنپ و تپسی نظر مساعدی درباه گزینه های جدید این شرکت های تاکسی اینترنتی برای مسافران ندارند. آنها پرسش از مسافر درباره مناسب بودن دمای هوای خودرو و در اختیار گذاشتن صندوق عقب با مبلغ 10 هزار تومان را گامی دیگر برای راضی نگه داشتن مسافر، و برداشت هزینه آن از جیب راننده می دانند.
اگر این روزها با تاکسی های اینترنتی تردد کرده باشید در ابتدای سفر روی گوشی خود پیامی مشاهده کرده اید که از شما سوال می کند: دمای هوای خودرو مناسب است؟ با توجه به این که اکنون در اوج ایام تابستان هستیم گزینه مورد اشاره در واقع این پرسش را مطرح می کند که کولر خودرو روشن است یا خیر.
به این ترتیب پلتفرم های تاکسی آنلاین روشن کردن کولر را جزو الزامات رانندگان اسنپ و تپسی در فصل تابستان محسوب می کنند. این در حالیست که روشن کردن کولر در ترافیک سنگین خیابان های تهران به موتور خودروهایی مثل پراید و تیبا و ساینا و سمند و پژو 206 و ... آسیب زیادی وارد می کند و اسنپی ها از این موضوع گله دارند.
رانندگان اسنپ : چرا اسنپ از جیب ما برای خودش محبوبیت می خرد؟
یکی از رانندگان در این باره برای ما نوشته است: شرکت اسنپ بی توجه به خسارتی که روشن بودن کولر در ترافیک برای خودرو دارد می خواهد ما کولر را روشن نگه داریم. در خیابان های تهران که بسیاری از آنها شیب تندی هم دارد روشن بودن کولر فشار سنگینی به موتور پراید وارد می کند و بعد از مدت کوتاهی باید هزینه کمرشکن تعمیر اساسی موتور را بپردازیم. این کار یعنی شرکت اسنپ به خرج ما و از جیب ما برای خود بین مسافران محبوبیت دست و پا می کند. من امروز یک مسیر از خیابان نلسون ماندلا را تا پونک به قیمت 57 هزار تومان آورده ام. چرا اسنپ توقع دارد با پول یک چیپس ساده و یک پفک نمکی برای مسافر کولر روشن کنم و خودرو من بعد از مدتی واشر سرسیلندر بزند؟ اگر مدیران اسنپ و تپسی می خواهند به مسافران بذل و بخشش کند و باد خنک و کولر مجانی به آنها بدهند، هیچ مساله نیست. فقط لطف کنند و این کار را با خودروهای خودشان انجام دهند!
یکی دیگر از رانندگان اسنپ و تپسی هم درباره گزینه استفاده از صندوق عقب که اخیرا در تپسی فعال شده نوشته است: پیش از این هم وقتی مسافر بار متعارفی در حد یک ساک یا چمدان کوچک داشت ما صندوق را بدون هزینه اضافه در اختیارش قرار می دادیم ولی حالا با این گزینه بعضی مسافران توقع پیدا می کنند با 10 هزار تومانی که پرداخت می کنند به اندازه یک وانت بار، بسته و بار در صندوق عقب خودرو جا بدهیم!
مخالفت رانندگان تپسی و اسنپ با گزینه های جدید این پلفترم ها در حالیست که این شرکت ها سیاست سکوت مطلق را در برابر انتقادات در پیش گرفته اند و شاید بر این باور هستند که با سکوت آنها انتقادات به پایان می رسد!
انتهای پیام
سلام
واقعا این همه توقع که این رانندگان محترم دارند و برای آب خوردن مسافر در ماشینشان هم طلب پول میکنند و شاکی هستند تعهدی به مسافر هم وجود دارد؟
الان بیش از نیم ساعت منتظر یه ماشینم یکی بخاطر جی پی اس لغو کرده اون یکی تصادف کرده جواب هم نمیده لغو هم نمیکنه
یکی دیگه هم آدرس رو بلد نیست سه بار به میدون رو دور زده مچلرا یه مسیر ده دقیقه ای صد تومن هم میگیرن! خدا وکیلی این چه سیستمیه؟
وقت چاره کار اینه که شرکت اسنپ و تپسی جمع بشه ..این دو تا شرکت بدترین ظلم را در حق مردم ایران و مخصوصا جوانهای ایران انجام داده ..باید این دو شرکت بسته بشن ..با این کارهاشون خیلی به جوان ها ستم کردن ..دولت جمهوری خواهشا یه کاری انجام بدید جوان ها بدبخت شدن .دلشونو خوش کردن به رانندگی ولی نمیدوند رانندگی هیچ اینده ای نداری وقت بدبختی و بیچارگی هست ..این دوتا شرکت را ببندید تا جوان ها به یه کار دیگه ای مشغول بشن ..با تشکر
اسنپ نه کرایه مسافری که پولش به راننده نداده رو پشت گوش میندازه هم جواب هیچ یک از راننده ها رو نمیده تازگیها سفرهایی که مسافر لغو میکنه رو هم پای حسابت مینویسه هرچی پیام میدین این مسافر چند بار لغو کرده و راننده رو اذیت کرده بعد میبینی فردای اون روز میزنه که شما مسافر رو رسوندی هم یک قیمت بیخود میزنه هم سریع کمیسیون و مالیاتش بر میداره نمیدونم مسافری که لغو میکنه چجوری میشه راننده باهاش ارتباط برقرار بکنه خداییش تو این کارها تپسی پشتیبانی درجه ۱ سریع به همه سوالات زنگ میزنه و پیگیری میکنه من که دیگه برای اسنپ رانندگی نمیکنم تا بدهیهای قبلی شو نده اصلا حاضر نیستم یک سرویس برایش برم
سلام.شرکت اسنپ واقعا دیگه شورش را در آورده و تو روز روشن داره جیب رانندگان را میزنه.اینجانب با امتیاز ۴/۷۵ بغول خودشان عالی هستم .چند روز پیش سفری را از تهران به رشت با مبلغ ۲.۲۰۰ میلیون تومان قبول کردم.که بلا فاصله مسافر لغو سفر زد بعد از یک روز کمسیون این مسافرت نرفته را از من گرفتند الان هم هر چه پیام و زنگ میزنم کسی جوابگو نیست و جوابهای کییشه ای میذارند.و نکته دوم کسر مالیات بر ارزش افزوده و خدمات شهرداریست که دارند از حسابمام با این کرایه های کم دزدی میکنند.خواهشمند است پیگیری کنید