| کد خبر ۲۷۸۳۸۸
کپی شد

◄ پیشنهاد تخفیف عوارض آزادراهی ناوگان سنگین در آزادراه غدیر پس از ممنوعیت تردد کامیون ها از آزادراه کرج قزوین

با گذشت بیش از 10 روز از ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین در آزادراه کرج قزوین که از ساعت صفر بامداد هفتم آبان ماه آغاز شده، پیشنهاد تخفیف مبلغ عوارض آزادراهی ناوگان سنگین در آزادراه غدیر نیز مطرح است.

پیشنهاد تخفیف عوارض آزادراهی ناوگان سنگین در آزادراه غدیر پس از ممنوعیت تردد کامیون ها از آزادراه کرج قزوین
تین نیوز |

با گذشت بیش از 10 روز از ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین در آزادراه کرج قزوین که از ساعت صفر بامداد هفتم آبان ماه آغاز شده، پیشنهاد تخفیف عوارض آزادراهی ناوگان سنگین در آزادراه غدیر نیز مطرح است.

به گزارش تین نیوز ، پیگیری های خبرنگار تین نیوز نشان می دهد این پیشنهاد در جلسه کمیته راهبری حمل و نقل جاده ای کالا عنوان شده است.

از دیگر موضوعاتی که با توجه به ممنوعیت تردد ناوگان سنگین در آزادراه کرج و انتقال تردد ناوگان سنگین حمل و نقل عمومی از آزادراه کرج قزوین به آزادراه غدیر مطرح شده، افزایش مجتمع های خدماتی و رفاهی برای رانندگان است.

افزایش جایگاه های عرضه سوخت گازوئیل برای ناوگان در مسیر رفت و برگشت به تعداد مناسب و مورد نیاز و تامین روشنایی لازم در آزادراه غدیر از دیگر موضوعاتی است در دست پیگیری قرار دارد تا آسایش رانندگانی را از این مسیر تردد می کنند، فراهم آورد.

پوشش آنتن دهی مناسب تلفن همراه در سراسر مسیر و ایجاد ایمنی و امنیت در آزادراه غدیر توسط نیروی انتظامی، نیز صورت خواهد گرفت.

به گزارش تین نیوز، اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز چندی پیش از ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین در آزادراه کرج قزوین از ساعت صفر بامداد هفتم آبان ماه، خبر داده بود.

بر اساس گزارش این اداره کل، عبور این خودروها از آزادراه کرج قزوین تنها در صورتی مجاز است که بارنامه آنها به مقصد شهرستان کرج باشد.

طبق اعلام استانداری البرز هدف از اجرای این طرح، بهبود جریان ترافیک و افزایش ایمنی در آزادراه کرج قزوین بوده و مسیر جایگزین این خودروها نیز، آزادراه غدیر پیش بینی و اقدامات لازم برای هدایت ترافیک در این مسیر انجام شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید تین نیوز، تا ۲۴ ساعت بعد منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.
  • در نوشتن نظرات، لطفا بعد از هر کلمه، یک فاصله خالی بگذارید.
  • در انتقال تخلفات دستگاه‌ها، موارد تخلف را با ضمیمه نمودن اسناد تخلف به آدرس info@tinn.ir ارسال نمایید تا امکان پیگیری بصورت مستند فراهم شود.

  • حسینی پاسخ

    باتشکر از استاندار کرج

  • مصطفی پاسخ

    اخه یه زنی که معلوم نیست دست چپ راستشا بشناسه یا تو این شغلی سابقه داشته باشد گذاشتن وزیر راه اینم مثل خود ریس جمهور میموند از هیچی سر در نمیارد الان خدا وکیلی برید تو این خیابونها ببینید اسفالت خوبی دارد یا نه بسته دیگه بقران مردم دیگه رد دادند

  • احمد پاسخ

    سلام به همه ایران زمین آقا عوارض رو انقدر میزاری برای چی با این آسفالت داغون نور نرسانی کم امنیت پایین الان هم که بعضی جاها عوامل انسانی جمع شده با دور بین تازه بازی اینجا شروع میشه پیام میدن عوارضت 120000تومان ولی باید کیف پول را شارژ کنی 2000000 تا از اون 120هزار کم بشه والا جریمه میشی

  • محسن پاسخ

    تخفیف؟؟؟؟ صد رحمت به سر گردنه

  • مهدی پاسخ

    واقعا مسخره است به جای این که تردد ماشین های تک سرنشین ساعت ۱۲ شب تا صبح ممنوع کنند ماشین های سنگین ساعت دوازده شب ممنوع میکنن ماشین تک سرنشین علاف ساعت دوازده شب تو جاده چکار میکند جزاین که خلاف میکنن ادم زن بچه دار ساعت دوازده شب توخیابان چه میخواهد؟

  • ناشناس پاسخ

    سلام آزاد راه غدیر بعد از رباط کریم به طرف چرمشهر شبها اصلأ امنیت نداره

  • محمدی پاسخ

    لطفا هزینه ای که از عوارضی گرفته می‌شود خرج آسفالت بزرگراه قم کاشان کنید انصافا خیلی خراب است و همه کلافه می‌شوند

  • ناشناس پاسخ

    چند روز پیش برای اولین بار ازطرف قزوین به تهران با خودرو سواری آمدم متاسفانه دوبار عوارض ۳۵ هزارتومانی با کارت خوان گرفتند که واقعا خیلی زیاد بود

  • سید پاسخ

    کدوم تخفیف چرا مردم و این قشر زحمتکش رو...... فرض میکنید؟ آزادراه یا خرابه نه آسفالت و نه روشنایی و نه خدمات رفاهی. خدا نکنه تو اون جاده کسی گرفتار بشه. نمیدونم تا کی میخواهید فقط نظر بدید. بابا یک نفر پیدا بشه بره اون جاده رو فیلمبرداری کنه نااون مسوول بی‌کفایت بفهمه کا ما قشر راننده چرا باید پول بیخود بدیم

  • حسین نیکونژاد پاسخ

    سلام چرا مسئولین و نمایندگان مجلس به فکر آزادراه غدیر نیستند کجای دنیا ۱۳۰ کیلومتر ۵ بار عوارضی بگیرند در روز روشن دولت جیب مردمش را خالی بکند

  • فرشاد پاسخ

    چخبره دو تا عوارضی شده چهارصد هزار تومن
    واقعن بی صاحبی تو این مملکت گل کرده

  • ناشناس پاسخ

    من خانه ام کرج است ،،خالی میرم خونه چه خاکی سر کنم

  • م پاسخ

    درد این دولت فقط دادن عوارضی و پول هست کاهش ترافیک بهانه است

  • ناشناس پاسخ

    این همش چرت وپرته مگر معامله دولارکه هرروزبالاپایین میاد شماهاهزینه جادها رامی برین بالا بخداظلنه همه کشورها باهموطنانشون این کارونمی کنند بالااخره ماشینهای سنگین خرج دارن زن وبچه دارن این مسولی که این نرخ بالابرده بایدبره قضات ازمسولین محترم کشورپیگیرکنند

  • ناشناس پاسخ

    باسلام
    از ابتدای سال جاری تا آبان‌ماه امسال سه مرحله افزایش قیمت آزادراه قدیر صورت گرفته و هیچ واحد نظارتی وجود ندارد که پیگیر این مسئله باشه تاجایی این مورد برای راننده های وسایل سنگین ناعادلانه است که ترجیح میدن مسیر دورتر رو انتخاب کنند تا دادن عوارض آزادراهی که بیشتر به پول زور وباچ شبیه شده تا عوارض

  • Ebrahim پاسخ

    برای لاپوشی کردن بی لیاقتی های خودشون دارن از دیوار راننده بدبخت میرن بالا
    اگه قرار بر این باشه که ترافیک مدیریت کنی یه اتوبان جدا گانه بزن و تردد سواری و اتوبوس ممنوع کن و فقط ماشین باری از اونجا بره
    اگه ترافیک مدیریت میکنی بگو برای ماشین سنگین تو آزاد راه غدیر عوارضی دریافت نمیکنیم
    اگه ترافیک مدیریت میکنی بگو از ساعت ۱۲ شب تا ۵ صبح تردد کامیون از اتوبان قزوین کرج آزاده
    اگه نظرتون خالی کردن جیب راننده هست که هیچ زدین تو هدف ناب
    از ۱۰ سال پیش کم کمش ۱۰ برابر ماشین زیاد شده ۲ درصد جاده تازه ای درست نکردید هر چی هم درست کردید یه اتوبان گذاشتید روش جیب مردمو خالی کردید

  • لطیف عباس نژاد پاسخ

    چرا نمیاین صاحبان کارخانه های شهرکهای صنعتی را ملزم کنید که کارگرانشان را با ناوگان مسافربری جابجا کنند نه اینکه هر کارگر با یک سواری شخصی هم جاده رو ترافیک کنند و هم شهرکهای صنعتی را چرا که این شهرکها شدند پارکینگ سواری کارکنان نه اینکه جلوی خدمات ماشینهای باری رو بگیرید

  • ناشناس پاسخ

    سلام من راننده تانک شیر هستم تریلی چ دلیلی داره هر باچه عوارضی ۳۹۰۰۰۰ هزار تومان پرداخت کنم

  • امیر عمیدی پاسخ

    گاهی آنی رو اضافه برداشت از حساب ما دارد و دو برابر حساب می‌کند آیا مرجع رسیدگی هست؟ ضمنا ایثارگران معافیت قانونی دارند چرا کسی مراعات و نظارت نمیکند

  • عباس مقدری پاسخ

    برای من که تانکر چسب مشهد هستم و یک سر خالی میام و حداقل ماهی ۴ بار از این مسیر به تا کسانی یا رشت و تبریز میرم هرگز نمی صرفه اگه هر روز تخم مرغ هم بخورم