| کد خبر: 242004 |

درخواست پلیس از تاکسی‌های اینترنتی برای شناسایی سارقان

پلیس آگاهی استان البرز با انتشار تصاویر سارقان به عنفی که اقدام به ۱۹ فقره سرقت از رانندگان تاکسی‌های اینترنتی کرده بودند، از شهروندان خواست تا چنانچه با این شیوه توسط این متهمان مورد سرقت قرار گرفته اند، برای شناسایی و انجام مراحل قانونی به پلیس آگاهی البرز مراجعه کنند.

تین نیوز

سرهنگ محمد نادربیگی اظهار کرد: درپی وقوع چند فقره سرقت و زورگیری از رانندگان تاکسی‌های اینترنتی توسط ۳ فرد جوان در نقاط مختلف شهر کرج، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

به گزارش تین نیوز به نقل از صدا و سیما، او افزود: بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که سارقان با استفاده از سیم کارت‌های سرقتی و بدون صاحب اقدام به نصب برنامه موبایلی تاکسی اینترنتی کرده و از این طریق اقدام به درخواست خودرو برای سفر به نقاط خلوت شهر می‌کردند و پس از رفتن به آن مناطق در فرصتی مناسب با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت لوازم با ارزش راننده کرده و متواری می‌شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز اظهار داشت: در ادامه کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی و بکارگیری اقدامات اطلاعاتی-پلیسی موفق به شناسایی یکی از سارقان شده و با ردزنی مخفیگاه او در یکی از نقاط شهر کرج، در یک عملیات غافلگیرانه نامبرده را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اعتراف متهم به ۱۹ فقره سرقت با این شیوه و سایر شیوه‌های خفت گیری با همدستی ۲ نفر دیگر از سارقان سابقه دار، گفت: کارآگاهان در مدتی کوتاه مخفیگاه ۲ همدست متهم را نیز شناسایی و آن‌ها را نیز در ۲ عملیات جداگانه دستگیر کردند.

سرهنگ نادربیگی در پایان با اشاره به شناسایی تعدادی از مالباختگان و ادامه دار بودن تحقیقات پلیسی برای کشف زوایای پنهان این پرونده، خاطرنشان کرد: با دستور دادیار شعبه ۱۵ دادسرای عمومی و انقلاب شهر کرج، تصاویر متهمان بدون پوشش منتشر می‌شود تا چنانچه شهروندان اعم از رانندگان تاکسی‌های اینترنتی و عموم مردم توسط این افراد مورد سرقت و اذیت و آزار قرار گرفته اند، برای طرح شکایت و پیگیری پرونده خود به پلیس آگاهی استان البرز واقع در کرج- میدان طالقانی- بلوار تعاون- ساختمان پلیس آگاهی مراجعه کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.