| کد خبر: 201171 |

◄ تخصیص فقط 25 لیتر بنزین به رانندگان تاکسی‌های اینترنتی

شرکت می‌گوید شما پیمایش کنید بعد سهمیه بنزین در قالب اعتبار به حساب شما منظور خواهد شد اما راننده مجبور است بنزین آزاد بزند؛ اینکه شرکت سهمیه 300 لیتری ما را قرار است کی و چه زمانی پرداخت کند مشخص نیست و بعد هم که اعتراض می‌کنیم می‌گویند ناراحت هستید کار نکنید.

تین نیوز

چندی پیش یکی از شرکت‌های تاکسی اینترنتی اعلام کرد جهت رفع نگرانی سفیران خود نسبت به افزایش قیمت بنزین کمیسیون خود را از 15 درصد به 10 درصد کاهش داده است که بر اساس آن 5 درصد باقی مانده را به درآمد رانندگان اضافه می‌کند.

به گزارش تین نیوز، یکی از رانندگان این شرکت تاکسی اینترنتی به خبرنگار ما گفت: این موضوع تنها برای چهار روز ابتدایی پس از افزایش نرخ بنزین، توسط این شرکت اعمال شد و در حال حاضر همان 15 درصد کمیسیون از رانندگان کسر می‌شود.

او به مشکلات رانندگان این شرکت بعد از افزایش نرخ بنزین اشاره کرد و افزود: از بیست و پنجم آبان ماه تنها به ما 25 لیتر  بنزین داده‌اند و هر روز ناچار هستم که بنزین آزاد بزنیم.

این راننده تصریح کرد:؛ شرکت می‌گوید شما پیمایش کنید بعد سهمیه بنزین  در قالب اعتبار  به حساب شما منظور خواهد شد اما راننده مجبور است بنزین آزاد بزند؛ اینکه شرکت سهمیه 300 لیتری ما را قرار است کی و چه زمانی پرداخت کند مشخص نیست و بعد هم که اعتراض می‌کنیم می‌گویند ناراحت هستید کار نکنید.

این راننده تاکسی در خصوص افزایش نرخ کرایه این شرکت توضیح می‌دهد: در این میان چیزی عاید راننده نمی‌شود چرا که 15 درصد کمیسیون را خود شرکت برمی‌دارد و هر سرویس نیز 3 هزار تومان سهم شهرداری کسر می‌شود.

وی می‌گوید: با تداوم عدم واریز اعتبار بنزین به رانندگان به طور قطع مسافرکشی آزاد برای راننده‌ها مقرون به صرفه‌تر خواهد بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.