| کد خبر: 228924 |

۱۰۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس به ناوگان حمل و نقل شهری تبریز اضافه می‌شود

شهردار تبریز گفت: ۱۰۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس شامل اتوبوس‌ های جدید و نوسازی شده و مینی‌بوس صفر طی هفته‌های آتی به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر اضافه می‌شود.

تین نیوز

 شهردار تبریز گفت: ۱۰۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس شامل اتوبوس‌ های جدید و نوسازی شده و مینی‌بوس صفر طی هفته‌های آتی به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر اضافه می‌شود.

 به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، ایرج شهین‌باهر در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تولید اتوبوس در کشور با مشکل مواجه بوده و پیگیر این هستیم که از تولیدات داخلی که با موتورهای یورو ۳ تولید می شود، خریداری کنیم.

وی افزود: علی‌رغم تلاش زیاد برای واردات اتوبوس، تاکنون این کار امکان پذیر نبوده و در همین راستا اقدام به نوسازی و بهسازی ناوگان اتوبوسرانی کرده ایم.

شهردار تبریز با اشاره به ورود چندین دستگاه اتوبوس جدید نیز گفت: تعدادی از اتوبوس های خریداری شده هم اکنون در پارکینگ شرکت واحد اوتوبوس‌رانی تبریز و حومه است که در آینده نزدیک همراه با دپاتوبوس های نوسازی شده به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز؛ وی با اشاره به اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان از ۶۰۰ میلیارد تومان فروش اوراق مشارکت پیش شده در بودجه سال ۱۴۰۰ اضافه کرد: تلاش داریم با فروش این اوراق، ۲۰ دستگاه اتوبوس جدید دیگر خریداری و به ناوگان حمل و نقل عمومی تبریز اضافه کنیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.