| کد خبر: 190505 |

◄ خریداری 13 اتوبوس دوکابین از محل درآمد عوارض طرح ترافیک

شهردار تهران در مراسم رونمایی از 500 دستگاه مینی‌بوس و 13 دستگاه اتویوس دو کابین به ناوگان حمل و نقل عمومی، گفت: این اتوبوس ها از محل درآمد عوارض طرح ترافیک خریداری شده است.

تین نیوز

شهردار تهران در مراسم رونمایی از 500 دستگاه مینی‌بوس و 13 دستگاه اتویوس دو کابین به ناوگان حمل و نقل عمومی، گفت: این اتوبوس ها از محل درآمد عوارض طرح ترافیک خریداری شده است.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، پیروز حناچی در مراسم رونمایی از اتوبوس‌ و مینی‌بوس های جدید که در بوستان گفتگو برگزار شد، اظهار داشت: امروز 117 مینی‌بوس تولید داخل و 13 اتوبوس دوکابین وارد چرخه حمل و نقل عمومی شد که تعداد زیادی مینی‌بوس دیگر نیز امسال به این چرخه اضافه می‌شود. 

وی با اشاره به این‌که شهرداری و دولت در گذشته چندان پیگیر افزوده شدن اتوبوس‌ و مینی‌بوس ‌های جدید نبوده‌اند، گفت:‌ با کمک وزارت اقتصاد بدهی‌ها در این زمینه در حال انجام است که با مراودات دولت مشکلی نخواهیم داشت؛ البته باید توجه کرد که یارانه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی را تقویت می‌کند. 

شهردار تهران با تاکید بر این مطلب که تامین بخش عمده‌ای از منابع بدون کمک دولت برای توسعه حمل و نقل عمومی امکان‌پذیر نیست، افزود: امروز 500 مخزن گاز نیز با همکاری وزارت کشور تحویل گرفتیم و 13  اتوبوسی که دوکابین بوده و امروز رونمایی شده است هزینه آن از طریق عوارض طرح ترافیک تامین شد. 

حناچی در پاسخ به سوالی درمورد چرایی تعدیل 60 نیرو در دفتر شهردار گفت: چابک بودن سیستم اداری بهتر از لَخت و گسترد‌ه بودن آن است و اینکه 240 نیرو در دفتر شهردار رسوب  کنند راندمان کار را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

شهردار تهران درمورد جابه‌جایی برخی از شهرداران و انتقال آنها به هیات مدیره‌ها گفت: در این مورد باید به آیه وَتِلکَ الأَیّامُ نُداوِلُها بَینَ النّاسِ توجه داشت.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این‌که شنیده شده است اوحدی رئیس فرهنگی هنری شهرداری به دلیل تامین نشدن بودجه قصد استعفا دارد ، افزود: استعفا روش خوبی برای مدیریت نیست همچنین بیشترین حجم سرمایه‌گذاری در  توسعه سازه‌های فرهنگی به کار گرفته شده است. 

حناچی درمورد این مساله که گفته می‌شود علی‌رغم کمبود آب در پایتخت پیمانکاران در فضاهای سبز و بوستان‌ها نسبت به آبیاری درختان در ساعات غیرمناسب اقدام می‌کنند گفت: این موضوع را پیگیری خواهیم کرد. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.