| کد خبر: 166678 |

◄ بررسی ظرفیت‌های حمل‌ونقل عمومی تهران در جلسه مشترک نمایندگان مجلس با شورای شهر

در جلسه مشترک نمایندگان تهران با اعضای شورای شهر، شهردار و استاندار تهران بر تقویت بیشتر حمل‌ونقل شهری و احیای ظرفیت‌های حمل‌ونقل ازجمله اتوبوس‌های بی‌آرتی و مترو تأکید شد. علیرضا رحیمی عضو مجمع نمایندگان تهران با اعلام این خبر افزود: قرار است جلسات مستمری بین کمیته مشترکی از اعضای شورای شهر و نمایندگان تهران برگزار شود.

تین نیوز

در جلسه مشترک نمایندگان تهران در مجلس با اعضای شورای شهر، شهردار و استاندار تهران بر تقویت بیشتر حمل‌ونقل شهری و احیای ظرفیت‌های حمل‌ونقل ازجمله اتوبوس‌های بی‌آرتی و مترو تأکید شد.

علیرضا رحیمی عضو مجمع نمایندگان تهران با اعلام این خبر افزود: قرار است جلسات مستمری بین کمیته مشترکی از اعضای شورای شهر و نمایندگان تهران برگزار شود.

رحیمی در توضیح جلسه شورای ۵۱ نفره متشکل از نمایندگان شهر تهران و اعضای شورای شهر تهران، گفت: قرار شد از این به بعد شهردار و استاندار تهران به‌عنوان عضو ثابت شورای ۵۱ نفره باشند، ‌از این به بعد این جلسات در قالب شورای ۲+۵۱ تشکیل خواهد شد.

او توضیح داد: ‌در جلسه ۵۱ نفره، الویری رئیس شورای عالی استان‌ها رویکرد این شورا به موضوع شهرداری‌ها را گزارش داد.  رئیس شورای شهر نیز گزارشی مبسوطی در مورد وضعیت متروی تهران و راهکارهای موجود برای احیای ظرفیت مترو و حمل‌ونقل در شهر تهران ارائه کرد، مواردی که علاوه بر نیاز به حمایت مجلس، عمدتاً به حمایت‌های شورای شهر و شهرداری نیاز دارد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، این عضو مجمع نمایندگان تهران گفت: در این جلسه جمع‌بندی صورت گرفت که جلسات کمیته مشترک به‌صورت مستمر ادامه پیدا کند و اولویت بر لزوم ادامه ظرفیت‌های حمل‌ونقل شهری ازجمله اتوبوس‌های بی‌آرتی و مترو باشد

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.