| کد خبر: 268043 |

ارائه حمل ونقل ایمن و پایدار در استرالیا

بر اساس قراردادهای جدید تنظیم شده، شرکت های حمل ونقل مرتبط در شهر پرث در استرالیا به حمل ونقل ایمنی و پایدار در این شهر تاکید می کنند.

تین نیوز

بر اساس قراردادهای جدید تنظیم شده، شرکت های حمل ونقل مرتبط در شهر پرث در استرالیا به حمل ونقل ایمنی و پایدار در این شهر تاکید می کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا،  Kinetic که بزرگ ترین اپراتور اتوبوس در استرالیا است، از آغاز خدمات اتوبوس های بیشتر در شهر پرث استرالیا خبر داده است، این توسعه نشان دهنده تعهد مداوم شرکت به سرمایه گذاری در زیرساخت های حمل ونقل و خدمت رسانی به جوامع محلی است؛ این اقدام با هدف اداره حمل ونقل در زمینه گسترش ناوگان اتوبوس رانی هم راستا است، در این صورت افراد بیشتری می‎توانند از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

مدیرکل شرکت Kinetic اعلام کرده است که طبق قرارداد جدید تنظیم شده در شهر پرث، اتوبوس های ایمن و پایداری در شهر ارائه می شود؛ Kinetic علاوه بر فعالیت های خود در استرالیای غربی، تعهدات بلندمدت خود را با جوامع در سراسر ایالت های کوئینزلند، نیو ساوت ولز، ویکتوریا و تاسمانی حفظ می کند، این شرکت همچنین به گسترش ناوگان اتوبوس های بدون آلایندگی در ملبورن متعهد است.

Kinetic بیش از ۲۵۰ اتوبوس برقی در شبکه خود در سراسر استرالیا دارد؛ همچنین، این شرکت درگیر یک پروژه قابل توجه در اوکلند است، به طوری که ۱۵۲ اتوبوس برقی در این شهر معرفی کرده است، در حال حاضر نیز قصد دارد با ارائه خدمات اتوبوس قابل اعتماد که نیازهای جوامع محلی را برآورده می کند، مشارکت خود را در استرالیای غربی بیشتر کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 1 0

    استرالیا یک کشور پهناور و البته کم جمعیت است و عموما تراکم شهری شان خیلی پایین است اکثر شهرهای استرالیا , رشد افقی زیادی داشتن اما جمعیت ساکن کمی دارند و استرالیا البته خیلی هم ثروتمند است ; طبیعتا این کشور الگوی مناسبی برای ما نیست چون مختصات شهرهای آن با شهرهای ما کاملا متفاوت است به عنوان مثال آنجا , راه اندازی تراموا در سطح شهر , شاید خیلی سخت نباشد اما اینجا در کلانشهرهای ما , 1 سانت جا گیر نمی آد !
    اگر قرار است الگو بگیریم باید به شهرهایی در دنیا توجه کنیم که شرایطی مثل ما داشتند و الان تو نقطه مطلوب تری ایستادن چیزی شبیه مکزیکوسیتی .
    در نهایت نسخه اصلی که می تواند شرایط کلانشهرهای ما را کاملا و بنیادین تغییر دهد مترو است هر محله در کلانشهرهای ما باید حداقل یک ایستگاه مترو داشته باشد و متروی حومه این ها هم کامل شود .