| کد خبر: 243891 |

شرکت ریل بریج کارگو، دو مسیر جدید از دریای خزر باز می کند

هنگامی که جنگ در اوکراین شروع شد، شرکت RailBridge Cargo اعلام کرد که از قلمرو روسیه و بلاروس برای حمل و نقل کالا بین آسیا و اروپا اجتناب خواهد کرد، چرا که نمی خواست با راه آهن روسیه مراوداتی داشته باشد.

تین نیوز

شرکت «ریل بریج کارگو» اخیرا با بازگشایی مسیر شمالی برای مشتریانی که «گزینه دیگری ندارند» این سیاست را اندکی تعدیل کرده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از آسام تدبیر، با این حال شرکت‌ ها در اروپا (و در سراسر جهان) به دلیل شرایط فعلی با مشکلات زنجیره تامین متنوعی مواجه هستند. این مسائل بر تولید، خطوط تجاری، شرکت ها، مشاغل و انسان ها تأثیر منفی گذاشته است.

 برخی از مشتریان که چاره ای جز پیمودن مسیر شمالی نداشتند، اکنون مجبورند به جای حمل و نقل ریلی، حمل و نقل هوایی را برای کاهش زمان حمل و نقل انتخاب کنند که این امر از لحاظ مسائل اقلیمی، تأثیر منفی بر محیط زیست دارد.

با وجود این شرایط، تمرکز شرکت «ریل بریج کارگو» بر روی کریدور میانی باقی مانده و هدف آن متقاعد کردن مشتریان برای انتخاب این مسیر است.

در پاسخ به تقاضای فزاینده برای ترافیک اوراسیا از طریق کریدور میانی برای مشتریانی که به دلایل اخلاقی یا ریسک‌های مالی و لجستیکی می‌خواهند از روسیه و بلاروس اجتناب کنند، شرکت «ریل کارگو بریج» گزینه هایی را در سه ماه گذشته به مجموعه خدمات خود اضافه کرده است.

اولین مسیر، از طریق استانبول بود که محموله از دریای خزر و باکو به سمت ترکیه حرکت می کرد. این سرویس که هنوز هم فعال است، مسیر حرکتش از مبدا شیان و ژنگژو و به مقصد دویسبورگ است.

مسیر دومی از طریق بندر وارنا بلغارستان است. ازدحام در بندر کنستانزا دلیل انتخاب مسیر بلغارستان است.

مسیر سوم، یک سفر چند وجهی است که از چنگدو چین حرکت می کند و با ریل به بندر آکتائو قزاقستان می رسد و سپس کالا و کانتینر با کشتی از دریای خزر می گذرد و به باکو در آذربایجان می رود و از آنجا به صورت ریلی به بندر پوتی در گرجستان منتقل میشود و در نهایت با استفاده از کشتی، محموله ها به بندر کنستانزا در رومانی می رسند تا در اروپا توزیع شوند.

شرکت RailBridge Cargo همچنین سرویسی جدیدی را نیز از مبدا شیان ارائه میدهد که محموله به وسیله قطار و سپس دریای خزر به بندر باکو در آذربایجان منتقل و قسمت آخر با کامیون به دویسبورگ می رود.

 سرویس شیان به دویسبورگ دارای ترانزیت تایم ۲۵ روز است. این چهارمین مسیری است که این شرکت لجستیک هلندی از زمان شروع جنگ بین روسیه و اوکراین ارائه می دهد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.