| کد خبر: 208055 |

◄ بازدید نوروزی مدیرعامل قشم از ناوگان این هواپیمایی در فرودگاه مهرآباد

بازدید نوروزی کاپیتان حسن قاسمی مدیرعامل هواپیمایی قشم، در اولین روز سال ۱۳۹۹ از ناوگان این هواپیمایی در فرودگاه مهرآباد انجام گرفت.

تین نیوز

 بازدید نوروزی کاپیتان حسن قاسمی مدیرعامل هواپیمایی قشم، در اولین روز سال ۱۳۹۹ از ناوگان این هواپیمایی در فرودگاه مهرآباد انجام گرفت.

به گزارش تین نیوز، کاپیتان حسن قاسمی مدیرعامل و رئیس هیات مدیره هواپیمایی قشم به همراه چند تن از معاونین و مدیران هواپیمایی قشم، روز جمعه (یکم فروردین ماه) به منظور  نظارت بر عملیات جابه‌جایی مسافرین محترم و روند پروازها در ایام نوروز از فرودگاه مهرآباد بازدید کردند.

کاپیتان قاسمی، به‌منظور رسیدگی به فعالیت‌های کارکنان این شرکت در ایام نوروز، از ناوگان پروازی، دفاتر ایستگاه‌ها، واحدهای عملیاتی، فنی و مهندسی، دیسپچ و بریفینگ، مرکز کنترل عملیات و برنامه‌ریزی، ترانسپورت و حراست فرودگاه مهرآباد بازدید کردند و همچنین سال نو و عید نوروز را به کارکنان خدوم قشم ایر در فرودگاه مهرآباد تبریک گفتند.

بر اساس گزارش روابط عمومی قشم، تمامی واحدهای عملیاتی و ستادی هواپیمایی قشم همواره با تلاش شبانه‌روزی بیش از پیش خود در تلاش هستند تا بهترین خدمات را تا پایان بحران مقابله با کرونا، به مسافرین ارجمند ارائه دهند و مسافرین محترم را با حفظ سلامتی و دوری از هر گونه بیماری در مسیرهای پروازی مختلف جابجا کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.