| کد خبر: 205973 |

راه اندازی سامانه جامع اطلاع رسانی در فرودگاه مهرآباد

برای تسریع و تسهیل در اطلاع رسانی از وضعیت پرواز‌های فرودگاه مهرآباد در سراسر کشور سامانه جامع مرکز اطلاع رسانی این فرودگاه راه‌اندازی شد.

تین نیوز

برای تسریع و تسهیل در اطلاع رسانی از وضعیت پرواز‌های فرودگاه مهرآباد در سراسر کشور سامانه جامع مرکز اطلاع رسانی این فرودگاه راه‌اندازی شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم مرادی، مدیرکل و راهبر فرودگاه از راه اندازی سامانه جامع مرکز اطلاع رسانی فرودگاه مهرآباد خبر داد و گفت: این سامانه برای اولین بار در فرودگاه‌های کشور و پس از ۱۹ سال پاسخگویی مرکز تلفن فرودگاه مهرآباد راه اندازی شده که به صورت مکانیزه پاسخگوی همه مراجعان تلفنی در سراسر کشور است.

بیشتر بخوانید: مشکلی در پروازهای فرودگاه مهرآباد وجود ندارد/ انجام چند پرواز با تاخیر به دلیل شرایط جوی نامناسب

مرادی افزود: تاکنون ارتباط اهالی شهرستان‌ها با سامانه ۱۹۹ مهرآباد فراهم نبود و ناچار بودند با شماره‌های ۴۴۴۶۶۵۵۱۹-۰۲۱ و ۲۴ تماس بگیرند که اکنون با راه اندازی این سامانه مسافران در سراسر ایران از طریق تماس با شماره ۶۱۰۲۱ - ۰۲۱ می‌توانند از وضعیت پرواز‌ها مطلع شوند.

او هدف از راه اندازی این سامانه را اطلاع رسانی بهتر به مخاطبان و مسافران، چابک سازی نیرو‌های انسانی، اصلاح فرایند‌های موازی در اطلاع‌رسانی و مکانیزه کردن پاسخگویی عنوان کرد و گفت: امیدواریم این سامانه در آستانه سال جدید به ارتقای خدمات اطلاع رسانی به مسافران کمک کند.

مرادی افزود: از این پس مسافران و مراجعان فرودگاه مهرآباد می‌توانند از سراسر کشور با شماره‌گیری ۶۱۰۲۱-۰۲۱ علاوه بر کسب اطلاعات فرودگاهی اطلاعات پرواز فرودگاه مهرآباد را نیز دریافت کنند. تاکنون ۶۲ خط پاسخگوی مراجعان تلفنی بود که اکنون به ۹۲ خط افزایش یافته است.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.