| کد خبر: 206053 |

سارق حرفه‌ای فرودگاه مهرآباد دستگیر شد

جانشین فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور از دستگیری سارق حرفه‌ای در فرودگاه مهرآباد که با طرح دوستی و با استفاده از شگرد بیهوشی اقدام به سرقت اموال مسافران می کرد، خبر داد.

تین نیوز

جانشین فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور از دستگیری سارق حرفه‌ای در فرودگاه مهرآباد که با طرح دوستی و با استفاده از شگرد بیهوشی اقدام به سرقت اموال مسافران می کرد، خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نیروی انتظامی، حسن یاردوستی روز یکشنبه افزود: با طرح شکایت از سوی یکی از مسافران تبعه کشور عراق که قصد عزیمت به مشهد مقدس از فرودگاه مهرآباد را داشت، مشخص شد سارق با جلب اعتماد و استفاده از شگرد بیهوشی اقدام به سرقت اموال و مدارک هویتی وی کرده است.

وی اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع تیمی متشکل از کارشناسان و کارآگاهان مجرب برای دستگیری سارق در پلیس فرودگاه مهرآباد تشکیل و پس از بازبینی و پایش دوربین های مدار بسته مشخص شد، سارق با استفاده از قهوه آغشته به قرص خواب آور اقدام به بیهوش کردن این تبعه خارجی کرده و با استفاده از فرصت ایجاد شده تمامی اموال و مدارک همراه مالباخته را سرقت می‌کند.  

جانشین پلیس فرودگاه‌های کشور ادامه داد: همکاران ما با انجام کار اطلاعاتی گسترده هویت سارق سابقه دار را شناسایی و با مشخص شدن محل اقامت وی در یکی از هتل های جنوب تهران با اخذ دستور قضائی و تحقیقات محلی موفق به دستگیری متهم شدند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: سرعت عمل خوب کارآگاهان پلیس فرودگاه مهرآباد در شناسایی و دستگیری متهم سبب شد سارق فرصت فروش اموال سرقتی را نداشته باشد و تمام وجوه نقد و اموال سرقتی بدون کم و کاست تحویل مال باخته شد.  

 یاردوستی تصریح کرد: یکی از شگردهای سارقان جلب اعتماد و استفاده از شگرد بیهوشی در فرصت مقتضی و سرقت اموال افراد است بنابراین به شهروندان و مسافران گرامی که قصد مسافرت از طریق صنعت ریلی، هوایی و جاده ای دارند توصیه می کنیم در طول سفر تحت هیچ شرایطی به افراد ناشناس اعتماد نکنند و از گرفتن هر نوع خوراکی و یا امانت از آن ها خودداری کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.