| کد خبر: 231610 |

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: میانگین سن اتوبوس‌های پایتخت در بخش عمومی بالای ۱۰ سال و در بخش خصوصی بالای ۱۳ سال است،

تین نیوز

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: میانگین سن اتوبوس‌های پایتخت در بخش عمومی بالای ۱۰ سال و در بخش خصوصی بالای ۱۳ سال است،

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، محمود ترفع با تأکید بر اینکه تأمین ناوگان پشتیبان، یک اصل کلی است که همه شرکت‌های حمل و نقل درون‌شهری و مدیران و متخصصان مربوطه از آن اطلاع و نسبت به آن اشراف دارند، افزود: تهران نیز از این قاعده مستثنی نیست و از این رو، در تمامی توقفگاه‌های اتوبوسرانی تعدادی ناوگان به عنوان ناوگان پشتیبان وجود دارد تا در صورت ضرورت در خطوطی که نیاز به کمک دارند، مورد استفاده قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه میانگین سن اتوبوس‌های پایتخت در بخش عمومی بالای ۱۰ سال و در بخش خصوصی بالای ۱۳ سال است، اظهار کرد: ممکن است تعدادی از اتوبوس‌ها در طول روز خراب شوند و نیاز به تعمیر داشته باشند که بلافاصله اتوبوس‌های پشتیبان، جایگزین آنها خواهند شد و اتوبوس‌های معیوب برای تعمیر، راهی تعمیرگاه می‌شوند تا اختلالی در خدمت‌رسانی به شهروندان ایجاد نشود.

ترفع با بیان اینکه همه اتوبوس‌های شرکت واحد مجهز به جی‌پی‌اس هستند و همچنین، نرم‌افزار تعمیر و نگهداری در تعمیرگاه‌ها اطلاعات تعمیر و نگهداری اتوبوس‌ها را نگهداری می‌کند، تصریح کرد: هر روز اتوبوس‌هایی که نیاز به تعمیر دارند یا به تعمیرگاه‌هایی ارجاع می‌شوند که نمایندگی مجاز شرکت‌های خودروساز هستند و یا به تعمیرگاه‌های اختصاصی شرکت واحد اعزام می‌شوند و درصد اتوبوس‌هایی که در خطوط مشغول به کارند و درصد اتوبوس‌هایی که در تعمیرگاه‌ها متوقف می‌باشند، برای همه ی ادوار مشخص است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در پاسخ به این پرسش که آیا از قطعات این اتوبوس‌ها برای تعمیر اتوبوس‌های فرسوده یا نیازمند تعمیر استفاده می‌شود، تأکید کرد: حتماً پاسخ منفی است. مگر می‌شود به خاطر نیاز به یک قطعه تعمیری، یک دستگاه اتوبوس دوکابین را از کار انداخت و بلااستفاده کرد؟!

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه حمل ونقل روزنامه تین
helptinn

تین‌نیوز در مدت 12 سال فعالیت مستمر، با رعایت اصل بی‌طرفی رسانه‌ای، اخبار، گزارش‌ها و رویدادهای حمل‌ونقل کشور را تحت پوشش و به‌طور رایگان در اختیار علاقه‌مندان و متخصصین قرار داده است.
ادامه فعالیت این رسانه علاوه بر حمایت‌های معنوی شما که همواره از آن بهره‌مند بوده‌ایم، نیازمند حمایت مادی شما است.

از ما حمایت کنید