| کد خبر: 215861 |

◄ مشکل تخصیص اعتبار ریالی سهمیه سوخت رانندگان برطرف می‌شود

برخی مالکان ناوگان سواری کرایه بین شهری برای ثبت اطلاعات مربوط به ناوگان خود در سامانه کارت هوشمند رانندگان دچار مشکلاتی هستند و همین موضوع تخصیص اعتبار ریالی سهمیه سوخت آنان را با مشکل مواجه کرده است.

تین نیوز

مالکان ناوگان سواری کرایه بین شهری که در زمینه تخصیص اعتبار ریالی سوخت سهمیه‌ای خود دچار مشکل هستند، برای پیگیری این مشکل به ادارات استانی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مراجعه کنند.

به گزارش تین نیوز، آبان ماه سال گذشته و همزمان با سهمیه‌بندی سوخت خودروها، اختصاص سوخت به ناوگان سواری کرایه بین شهری نیز سهمیه‌بندی شد.

این در حالی است که  برخی مالکان ناوگان سواری کرایه بین شهری برای ثبت اطلاعات مربوط به ناوگان خود در سامانه کارت هوشمند رانندگان دچار مشکلاتی هستند و همین موضوع تخصیص اعتبار ریالی سهمیه سوخت آنان را با مشکل مواجه کرده است.

بیشتر بخوانید:

اگرچه برای رفع این مشکل اقدامات متعددی صورت گرفته است اما دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اخیراً و در تاریخ 23 تیرماه امسال، بار دیگر پیگیری این مشکلات را در دستور کار قرار داده و به ادارات کل استانی سازمان تاکید کرده در زمینه رفع مشکلات مربوط به اصلاح اطلاعات آن دسته از ناوگان سواری کرایه که در این زمینه مشکل دارند، در سامانه کارت هوشمند ناوگان اقدام نمایند.

بر اساس این گزارش تا زمان اصلاح نشدن اطلاعات ناقص، امکان تخصیص اعتبار ریالی سوخت به ناوگان سواری کرایه میسر نیست و بر همین اساس ادارت کل استان‌ها موظف به رسیدگی به موضوع بوده و مالکانی که در این زمینه مشکل دارند می‌توانند به ادارات استانی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مراجعه نمایند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • حبیب الله سرایی 0 0

    مابه التفاوت سوخت سواریهای کرایه بین شهری راوزارت کشور واریزنماید