| کد خبر: 244132 |

تحریم های بین المللی، تنها دلیل عدم استقبال از مسیرهای ترانزیتی ایران برای رساندن کالاها به کشورهای همسایه و مجاور نیستند.

تین نیوز

تحریم های بین المللی، تنها دلیل عدم استقبال از مسیرهای ترانزیتی ایران برای رساندن کالاها به کشورهای همسایه و مجاور نیستند.

به گزارش تین نیوز به نقل از آسام تدبیر،  برخی می اندیشند تنها با توسعه نقطه ای زیر ساخت ها، رو ساخت ها، ابنیه و تعداد تجهیزات می توان جریان کالا در شبکه مبادلات تجاری بین المللی، فرامنطقه ای و منطقه ای را به سمت ایران کشید.

ایجاد جذابیت با طراحی و ارائه مدل های کسب و کاری که اجرای آنها شدنی باشد، می تواند خطوط و شرکت های کشتیرانی، صاحبان کالا و شرکت های حمل و نقل بین المللی و تجار را متقاعد کند تا جریان عبور کالاهای ترانزیتی خود را به سمت کریدورهای عبوری از کشورمان تغییر دهد.

 در غیر این صورت،  مذاکرات و توافق نامه ها با دولت ها و هیئت های تجاری سایر کشورها، جنبه تشریفاتی پیدا می کند و ترافیکی را به بنادر و دالان های ترانزیتی کشور جذب نمی کند.

صحبت های علیرضا چشم جهان تحلیلگر حمل و نقل بین الممل با 90 اقتصادی را در فیلم زیر بشونید:

 

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه حمل ونقل روزنامه تین
    0 رویداد‌های ۱۰ روز آینده
    helptinn

    تین‌نیوز در مدت 12 سال فعالیت مستمر، با رعایت اصل بی‌طرفی رسانه‌ای، اخبار، گزارش‌ها و رویدادهای حمل‌ونقل کشور را تحت پوشش و به‌طور رایگان در اختیار علاقه‌مندان و متخصصین قرار داده است.
    ادامه فعالیت این رسانه علاوه بر حمایت‌های معنوی شما که همواره از آن بهره‌مند بوده‌ایم، نیازمند حمایت مادی شما است.

    از ما حمایت کنید