| کد خبر: 164181 |

پشت پرده‌ تنش ارزی از زبان رنانی

همان گونه که از حکومت انتظار داریم تا مشکلات و بی‌اخلاقی‌ها و شایعه پراکنی‌های فضای مجازی را تحمل کند تا «دوران کودکی فضای مجازی»، که پر است از همان رفتارهای احساسی و بی‌خردی‌هایی که همه‌ ما در کودکی داریم، به سرآید و بالغ شود، خود ما هم باید این جفاها را تحمل کنیم و برای پالایش و سلامت این فضا با هم همکاری کنیم.

تین نیوز

وبلاگ محسن رنانی: دوباره در چند روز اخیر و به بهانه افزایش نرخ ارز، مطلبی با عنوان «پشت پرده افزایش قیمت ارز و فشار اقتصادی به دولت» به نام من در شبکه‌های مجازی به گردش درآمده است. هیج کلمه ای از این نوشته از من نیست. همه نوشته‌های من کانال تلگرامی و سایت رسمی خودم منتشر می‌شود. دوستانی که این مطلب برایشان آمده است لطفا آن را بازپخش نکنند و اگر قبلا این مطلب به دستشان رسیده و بازپخش کرده‌اند، لطفا این تکذیبیه را نیز برای فرستنده و گیرندگان ارسال کنند.

همان گونه که از حکومت انتظار داریم تا مشکلات و بی‌اخلاقی‌ها و شایعه پراکنی‌های فضای مجازی را تحمل کند تا «دوران کودکی فضای مجازی»، که پر است از همان رفتارهای احساسی و بی‌خردی‌هایی که همه‌ ما در کودکی داریم، به سرآید و بالغ شود، خود ما هم باید این جفاها را تحمل کنیم و برای پالایش و سلامت این فضا با هم همکاری کنیم. این هم یکی از مواردی است که تک‌ تک ما می‌توانیم با برداشتن یک گام کوچک و مشارکت در همکاری‌ها و «موفقیت‌های کوچک»، ‌زمینه را برای موفقیت‌های بزرگ ملی فراهم کنیم.

پس نه تنها کمک کنید که این تکذیبیه نیز به اندازه همان نوشته دروغین در فضای مجازی بچرخد، بلکه تصمیم بگیریم اخبار یا تحلیل‌هایی که از منابع ناشناس و غیرقابل اعتماد به دست ما می‌رسد را بازپخش نکنیم؛ به‌ویژه اگر آن اخبار، ناامید کننده و سیاه نماینده و امید زداینده باشد.

به زودی درباره بیماری‌های فضای مجازی و وظیفه امروز ما مطلب مبسوطی منتشر خواهم کرد.

محسن رنانی

وبلاگ‌نویس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.