| کد خبر: 219107 |

برقراری پرواز لار - دوحه پس از ۶ ماه توقف

پس از شش ماه تعطیلی ناشی از شیوع بیماری کرونا، نخستین پرواز مسیر لار- دوحه (پایتخت قطر) پنجشنبه از فرودگاه بین‌المللی لارستان انجام شد.

تین نیوز

پس از شش ماه تعطیلی ناشی از شیوع بیماری کرونا، نخستین پرواز مسیر لار- دوحه (پایتخت قطر) پنجشنبه از فرودگاه بین‌المللی لارستان انجام شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، پس از 6 ماه تعطیلی، پنج شنبه هواپیمای لار به مقصد دوحه نخستین پرواز خود را انجام داد و مسافران از طریق هواپیمای ایرباس 320 با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی لار را به مقصد دوحه ترک کردند.

 امین الله صولتی مدیرکل فرودگاه بین المللی لارستان درباره این پرواز گفت: پرواز این مسیر از این پس روز‌های پنجشنبه هر هفته برقرار است و ساعت رفت پرواز لار- دوحه 7 و 45 دقیقه و ساعت برگشت از دوحه به لار نیز 11و 45 دقیقه به وقت ایران است.

وی افزود: مسافران پس از انجام مراحل مربوط به رعایت موارد بهداشتی مرتبط با بیماری کرونا می‌توانند از این مسیر پروازی بهره‌مند شوند.

گفتنی است از ششم شهریور نیز پرواز‌های مسیر دوبی-لار- دوبی از طریق شرکت هواپیمایی فلای دوبی پس از یک ماه تعطیلی دوباره برقرار شد.

هم اکنون در طول هفته 5 پرواز داخلی درمسیر تهران و 10پرواز خارجی به مقصد دوبی از فرودگاه لارستان انجام می‌شود.

به گفته مدیرکل فرودگاه لارستان، پیگیری‌های لازم برای برقراری مجدد پرواز‌های مسیر کویت، شارجه و عمان که پیش ازکرونا از این فرودگاه برقرار بود نیز درحال انجام است.

فرودگاه لارستان در سال 1339 و همزمان با وقوع زلزله 6.7 ریشتری در این منطقه احداث شد و هدف مهم این فرودگاه در آن زمان کمک رسانی و امداد رسانی به مردم زلزله زده بود که پس از آن باتوجه به کسب وکار اکثرمردم منطقه درکشور‌های حوزه خلیج فارس این فرودگاه به سرعت مسیر توسعه را طی کرد.

فرودگاه بین المللی لارستان با پوشش 80 درصدی پرواز‌های خارجی و20 درصدی پرواز‌های داخلی یکی از مهمترین فرودگاه‌های کشور محسوب می‌شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.