| کد خبر: 202680 |

با استقرار تیم‌های نظارتی؛

◄ تاکسی‌های فاقد پروانه هوشمند پایتخت شناسایی می‌شوند

سرپرست معاونت نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی شهر تهران از آغاز فاز میدانی طرح شناسایی و برخورد با تاکسی‌های فاقد پروانه هوشمند تاکسیرانی در پایتخت خبر داد.

تین نیوز

سرپرست معاونت نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی شهر تهران از آغاز فاز میدانی طرح شناسایی و برخورد با تاکسی‌های فاقد پروانه هوشمند تاکسیرانی در پایتخت خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران؛ سید امیر هنجن با بیان این مطلب گفت: طرح شناسایی و برخورد با تاکسی‌های فاقد پروانه تاکسیرانی به‌منظور ساماندهی و قانونمندی ناوگان تاکسیرانی شهر تهران به اجرا درآمده است که فاز عملیاتی این طرح به‌زودی آغاز می‌شود.

 هنجن پروانه هوشمند تاکسیرانی معتبر را لازمه این شغل برشمرد و افزود: در مرحله اولیه طرح، از مراجع مرتبط از جمله دارایی، بیمه خودرو، عوارض ملک، ثبت احوال و... استعلام‌های لازم انجام شده و بانک اطلاعاتی از تاکسیرانانی که فاقد پروانه تاکسیرانی معتبر هستند، تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه در فاز عملیاتی طرح، تیم‌های نظارت میدانی در مسیرهای پرتردد تاکسی‌های فاقد پروانه تاکسیرانی مستقر می‌شوند، گفت: در این بررسی میدانی، تاکسیرانان فاقد پروانه تاکسیرانی معتبر که دارای مدارک مالکیت خودرو هستند از افرادی که این مدارک را ندارند، جداسازی می‌شود.

هنجن ادامه داد: با راهنمایی تیم‌های نظارتی، فرآیند تمدید و یا صدور پروانه تاکسیرانی برای تاکسیرانان دارای مدارک مالکیت خودرو آغاز می‌شود و از تردد تاکسیرانان فاقد مدارک مالکیت خودرو جلوگیری و به پارکینگ هدایت می‌شوند.

سرپرست معاونت نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی شهر تهران یادآور شد: پروانه هوشمند تاکسیرانی از مدارک مهم تاکسیران به شمار می‌رود و بایستی دقت کنند تا مدت اعتبار پروانه منقضی نشود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.