| کد خبر: 199473 |

بخشی از ترافیک تهران به دلیل عدم برنامه‌ریزی است

رییس پلیس تهران بزرگ گفت: بخشی از ترافیک در شهر تهران به دلیل افزایش خودرو و بخشی به دلیل عدم برنامه ریزی است.

تین نیوز

رییس پلیس تهران بزرگ گفت: بخشی از ترافیک در شهر تهران به دلیل افزایش خودرو و بخشی به دلیل عدم برنامه ریزی است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، سردار حسین رحیمی رییس پلیس تهران بزرگ در حاشیه طرح ظفر ۲ در جمع خبرنگاران با اشاره به انهدام یک باند بزرگ مواد مخدر که با شگردهای خاص و مدت‌ها این کار را انجام می‌دادند، اظهار داشت: در آخرین بار این باند یک محموله یک تنی را در قالب سنگ گرانیت از فارس به تهران متتقل می‌کردند.

وی ادامه داد: خوشبختانه با استفاده از ظرفیت‌های پلیس تهران بزرگ و با اجرای ۲۰۰ حکم طی سه روز گذشته موفق شدیم ۲۷۰ خرده فروش مواد مخدر دستگیر کنند.

سردار رحیمی گفت: در این طرح بیش از ۳۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از این خرده فروشان مواد مخدر کشف شد و ۹۰۰ معتاد متجاهر جمع‌آوری شدند.

رییس پلیس پایتخت گفت: در این طرح بیش از ۱۵ خانه در شرف پلمپ است؛ این طرح در جاجرود، هرندی، شوش، دروازه غار همچنان ادامه دارد؛ با اجرای این طرح‌ها برخی از معتادان و خرده فروشان خانه‌هایی را محل فروش مواد مخدر کردند، این خرده فروشان باید بدانند که پلیس در کمین آن‌ها است.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: در این طرح ۲۰۰ کیلو قرص متادن و ۱۵۵ فقره اقلام و ادوات مواد مخدر کشف شد.

رییس پلیس پایتخت گفت: در طرح ظفر ۲ یک باند تهیه بذر گل، تولید و برداشت مواد مخدر گل متلاشی شد و چهار نفر دستگیر شدند؛ بذر به صورت قاچاق از خارج از کشور وارد تهران می‌شود.

سردار رحیمی در پاسخ به سوالی در خصوص مرکزی برای نگهداری معتادین متجاهر دارای بیماری صعب‌العلاج گفت: متاسفانه تاکنون علی‌رغم جلسات متعدد این کار صورت نگرفته است.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: عزم نیروی انتظامی و دستگاه قضا بر این است که برخورد همه جانبه‌ای با مجرمان، قاچاقچیان مواد مخدر، سارقین، مالخرها و مزاحمین نوامیس داشته باشد.

رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه طبق قانون ۱۵ دستگاه در خصوص آلودگی هوا موظف هستند، گفت: باید همه دستگاه‌ها گزارش خود را بدهند و کار از حرف گذشته و باید عملیاتی شود.

وی ادامه داد: بخشی از ترافیک در شهر تهران به دلیل افزایش خودرو و بخشی به دلیل عدم برنامه ریزی است.

سردار رحیمی در خصوص تغییرات طرح ترافیک گفت: پلیس نظرات خود را در این خصوص داده است و باید برخی نظرات غیرکارشناسی شده تغییر کند.

رییس پلیس پایتخت درباره برخورد با کامیون‌های دودزا گفت: طرح برخورد با کامیون‌های دوزا و کامیون‌هایی که فاقد معاینه فنی هستند در تهران شروع شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایلنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.