| کد خبر: 199006 |

پلیس تهران: پیشنهاداتمان برای کاهش آلودگی هوا اجرا نشود یک‌طرفه تصمیم می‌گیریم

متأسفانه شهرداری تاکنون به پیشنهادات پلیس درباره طرح کاهش آلودگی هوا پاسخی نداده و چنان‌چه از سمت شهرداری تهران در این باره توجهی صورت نگیرد، به صورت یک‌طرفه تصمیم‌گیری می‌کنیم.

تین نیوز

 رئیس پلیس پایتخت گفت: متأسفانه شهرداری تاکنون به پیشنهادات پلیس درباره طرح کاهش آلودگی هوا پاسخی نداده و چنانچه از سمت شهرداری تهران در این باره توجهی صورت نگیرد، به صورت یک‌طرفه تصمیم‌گیری می‌کنیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، سردار حسین رحیمی با اشاره به ارائه پیشنهادات ارائه شده توسط پلیس به شهرداری برای اصلاح طرح کاهش آلودگی هوا، اظهار کرد: پلیس این پیشنهادات در هفت یا هشت مورد به شهرداری ارائه کرده است.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه نظرات کارشناسی پلیس باید مورد توجه قرار گیرد و برای رعایت حال مردم است، گفت: متأسفانه شهرداری تاکنون به این پیشنهادات پاسخی نداده و چنانچه از سمت شهرداری تهران در این باره توجهی صورت نگیرد، به صورت یک‌طرفه تصمیم‌گیری می‌کنیم.

بنابر این گزارش، پیش از این نیز سردار محمدرضا مهماندار درباره انتقادات مطرح شده توسط پلیس راهور به طرح کاهش آلودگی هوا به تسنیم گفته بود: در همان زمان تصویب طرح کاهش آلودگی هوا نیز دغدغه‌هایی داشتیم که معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران همان موقع این قول را داد که این طرح وارد فاز اجرا شود و ایرادات احتمالی آن را پس از مدتی در شورای ترافیک مطرح کرده و برطرف کنند.

وی خاطرنشان کرده بود: اکنون نیز نگفته‌ایم اساس این طرح بد است؛ حرفمان این است که طرح کاهش آلودگی هوا ایرادات و اشکالات دارد، ایرادات را خدمت شهردار تهران فرستادیم تا در شورای شهر منتقل، مطرح و نگرانی‌های آن برطرف شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.