| کد خبر: 169981 |

پورتقی خبرداد:

◄ پیشرفت 80 درصدی آزادراه اصفهان-شیراز

آزادراه اصفهان – شیراز با طول ۲۲۵ کیلومتر طولانی‌ترین آزادراه در حال ساخت کشور به شمار می‌رود،سرعت در این آزادراه 120 کیلومتر طراحی‌شده است.

تین نیوز

عضو انجمن شرکت‌های راه‌سازی ایران و پیمانکار پروژه آزادراه اصفهان-شیراز گفت: آزادراه اصفهان-شیراز به تکمیل 80 درصدی رسیده است.

به گزارش خبرنگار تین نیوز محمدقاسم پورتقی عضو انجمن شرکت‌های راه‌سازی ایران و پیمانکار پروژه آزادراه اصفهان-شیراز  در گفت‌وگو با خبرنگار تین‌نیوز خبر از پیشرفت 80 درصدی این پروژه داد.

وی با توضیح اینکه  آزادراه اصفهان-شیراز با طول ۲۲۵ کیلومتر طولانی‌ترین آزادراه در حال ساخت کشور به شمار می‌رود، ادامه داد: سرعت در  این آزادراه 120 کیلومتر طراحی‌شده است.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز خیرالله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی پیش‌تر خبر داده بود که آخرین برآوردها نشان می‌دهد که این پروژه حدود دوهزار میلیارد تومان تزریق اعتبار داشته که از این رقم ۵۰ درصد سهم دولت و ۵۰ درصد آورده سرمایه‌گذار بوده است.

 گفته می شود که آزادراه اصفهان- شیراز از اصلی‌ترین حلقه‌های تکمیل کریدور شمال به جنوب ایران به شمار می‌رود که مسافت سفر جاده‌ای میان این دو شهر مهم را حدوداً ۱۳۰ کیلومتر کاهش خواهد داد. ازاین‌رو با افتتاح آن در کنار صرفه‌جویی در زمان سفر ازنظر هزینه و مصرف سوخت نیز صرفه‌جویی قابل‌توجهی به ثبت می‌رسد..

در کنار آزادراه اصفهان- شیراز، آزادراه‌های تهران- شمال، حرم تا حرم و پروژه‌های کنارگذر جنوبی تهران و کنارگذر شرقی اصفهان بخشی از پروژه‌هایی بوده که در طول این سال‌ها با پیشرفت‌های قابل‌توجهی مواجه شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.