| کد خبر: 255625 |

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی:

تاکسیرانان برای دریافت خودروی تارا تسهیلات می گیرند

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی گفت: شرایطی برای تاکسیران در نظر گرفته شده است؛ چون تارا خودرویی به نسبت گران در برابر دیگر خودروهای تاکسی است.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی گفت: شرایطی برای تاکسیران در نظر گرفته شده است؛ چون تارا خودرویی به نسبت گران در برابر دیگر خودروهای تاکسی است.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر،  مهدی وحدت کار در پاسخ به این سوال که تعامل ایران خودرو با تاکسیرانی برای راه اندازی شرکتی به منظور تاکسی اینترنتی در چه مرحله ای قرار دارد، اظهار کرد: در دوره مدیریت قبلی بحث تعامل با ایران خودرو برای راه اندازی تاکسی اینترنتی مطرح شد. بعد از آن تاکسیرانی و ایران خودرو تغییر مدیریت داشتند، البته ما مسیر را ادامه دادیم.

وحدت کار با بیان اینکه در حال حاضر برای یک شرکت تاکسی اینترنتی پروانه موقت اولیه صادر شده است، گفت: باید یک سری مدارک و شرایط اختصاصی فراهم شود تا پروانه صادر بشود. از جانب شهرداری تهران موضوع پیگیری می شود ولی منتظریم تا ببینیم که ایران خودرو با تغییر مدیریتی که داشته چه سیاستی را اتخاذ می کند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی خاطرنشان کرد: در این تعامل ما مشکلی نداریم و علاقمندیم با توسعه شرکت های خصوصی خدمت رسانی به مردم را توسعه بدهیم.

وی گفت: تارا به عنوان خودرویی که سطح خدمت دهی اش بالا است، مدنظر است. این خودرو برای راننده هم مناسب است؛ خصوصا بحث دنده اتوماتیک که راننده بتواند خدمات بهتری را به مردم ارائه بدهد.

وحدت کار با اشاره به ارائه تسهیلات به رانندگان این حوزه عنوان کرد: شرایطی برای تاکسیران در نظر گرفته شده است؛ چون تارا خودرویی به نسبت گران در برابر دیگر خودروهای تاکسی است. به همین منظور شرایطی برای تسهیلات در نظر گرفته شده است. اما نقطه شروع این فرایند از ایران خودرو است و با توجه به تغییراتی که بوده منتظریم تا اعلام نظر کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.