| کد خبر: 255624 |

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران:

نرخ سفر و پرداخت آن شفاف سازی می شود

باید کاری کنیم که نرخ سفر و پرداخت آن تسهیل و شفاف شود که سازمان تاکسیرانی این ایده را پذیرفته است و وعده داده است که در مدت ۲ الی ۳ ماه کار را به نتیجه برساند.

تین نیوز

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: باید کاری کنیم که نرخ سفر و پرداخت آن تسهیل و شفاف شود که سازمان تاکسیرانی این ایده را پذیرفته است و وعده داده است که در مدت ۲ الی ۳ ماه کار را به نتیجه برساند.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، علی اصغر قائمی با اشاره به تغییر کرایه تاکسی در شرایط خاص گفت: ترافیک، شرایط آب و هوایی و شیب معبر در طول سفر و نرخ کرایه ها دخیل هستند و شرایط خاص به شمار می روند اما این مدل ها کار برای مسافران و رانندگان سخت است.

وی با بیان اینکه در جلسه با سازمان تاکسیرانی حالت ایده آلی به نتیجه رسید گفت: از آنجایی که تاکسی متر وجود ندارد باید باید ابراز مدرنی شبیه آنچه که تاکسی های اینترنتی برای تعیین نرخ کرایه ها استفاده می کنند در اختیار مردم باشد که در بستر آن هم مسافر متوجه شود به چه دلیل به این نرخ رسیده و هم راننده بتواند کرایه را محاسبه و در همان بستر دریافت کند.

عضو شورای شهر تهران اظهار کرد: اینکه جدول عریض و طویلی درست کنیم و به سقف و دیوار تاکسی نصب کنیم و سپس از مردم بخواهیم با ماشین حساب کار ضرب و تقسیم و محاسبه را انجام دهند سخت است.

قائمی با بیان اینکه بخش عمده جامعه از تاکسی های اینترنتی استفاده می کنند و با آن آشنا هستند گفت: ما باید کاری کنیم که نرخ سفر و پرداخت آن تسهیل و شفاف شود که سازمان تاکسیرانی این ایده را پذیرفته است و وعده داده است که در مدت ۲ الی ۳ ماه کار را به نتیجه برساند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.