| کد خبر: 248943 |

ورود ۲ هزار دستگاه ون به ناوگان تاکسیرانی پایتخت تا سال آینده

امیدواریم تا سال آینده بتوانیم تعداد ۲ هزار دستگاه تاکسی ون را به ناوگان حمل و نقل عمومی تهران اضافه کنیم.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران گفت: امیدواریم تا سال آینده بتوانیم تعداد ۲ هزار دستگاه تاکسی ون را به ناوگان حمل و نقل عمومی تهران اضافه کنیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، مهدی اسماعیل بگی در آیین رونمایی از تاکسی ون های جدید شهرداری تهران با همکاری وزارت کشور (همزمان با سیزدهمین شنبه امید و افتخار) با بیان اینکه امروز شاهد ورود ون های جدید به ناوگان حمل و نقل تهران هستیم، اظهار کرد: تاکسی های چهار نفره و اتوبوس های ۴۰ نفره در تهران فعالیت می کنند و فاصله جدی بین این دو دستگاه وجود دارد.

مدیرعامل سازمان سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه از سال ۸۶ تعداد هفت هزار ون چینی به ناوگان حمل و نقل عمومی تهران اضافه شد، خاطرنشان کرد: ما توانستیم خودروهای تاکسی چهار نفره را نوسازی کنیم اما افقی برای نوسازی ون ها نداشتیم و قطعات مورد نیاز در دسترس نبود و مشکل جدی ایجاد می کرد که راندمان این بخش را کاهش می داد.

 وی با بیان اینکه امروز با تلاش تولیدکنندگان داخلی شاهد جایگزینی خودروهای جدید هستیم، یادآور شد: این ون ها موجبات رضایتمندی شهروندان را فراهم خواهد کرد؛ این دستگاه ها با قیمت بسیار مناسب تحویل داده خواهد شد.

اسماعیل بگی با اعلام اینکه ما ۲ هزار دستگاه ون فعال داریم، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم تعداد ون ها را به پنج هزار دستگاه افزایش و فشار موجود بر ناوگان اتوبوسرانی را کاهش دهیم. امیدواریم تا سال آینده بتوانیم دو هزار دستگاه ون را اضافه کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.