| کد خبر: 245854 |

تاکسیرانان فعال پایتخت مشمول «طرح تسهیلات حامی» می‌شوند

سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران با همکاری شرکت ایساکو، امکان ارائه خدمات ویژه برای تاکسیرانان فعال در پایتخت را تحت عنوان «طرح تسهیلات حامی» فراهم کرده است.

تین نیوز

سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران با همکاری شرکت ایساکو، امکان ارائه خدمات ویژه برای تاکسیرانان فعال در پایتخت را تحت عنوان «طرح تسهیلات حامی» فراهم کرده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، طرح تسهیلات حامی به منظور تأمین رفاه حال رانندگان تاکسی و جلب رضایت حداکثری این قشر با ارائه خدمتی نوین در قالب ایساکو کارت اجرا می‌شود.

بر مبنای انعقاد تفاهم‌نامه بین سازمان تاکسیرانی و شرکت ایساکو امکانی فراهم شده است تا متقاضیان دریافت ایساکو کارت، پس از معرفی به بانک‌های رسالت و مهر ایران به عنوان عامل و طرف قرارداد با این شرکت، از تسهیلات غیرنقد و بدون بهره و کارمزد تا سقف ۳۰ میلیون تومان بهره‌مند می‌شوند.

بر این اساس متقاضیانی که قصد بهره‌مندی از این خدمات را دارند، بر اساس نیاز خود به خرید قطعات و خدمات از شرکت ایساکو، می‌توانند متقاضی دریافت تسهیلات باشند و با اعتبار تخصیص یافته نسبت به خرید لوازم و مایحتاج خود اقدام کنند.

بر مبنای این گزارش، ارائه خدمات پس از فروش محصولات ایران خودرو و شرکت‌های تابعه آن انجام خدمات تعمیر گاهی، عرضه قطعات و لوازم یدکی اصلی شرکت ایساکو و انجام مواردی نظیر نوبت‌دهی و پذیرش، ارائه خدمات بر خط، فعالیت مرکز پاسخگویی به صورت ۲۴ ساعته ارائه خدمات سیار و سرویس در محل از جمله خدمات ارائه شده به این منظور به‌شمار می‌رود.

شرایط ویژه در نظر گرفته شده برای رانندگان تاکسی شامل مواردی نظیر ارائه شش درصد تخفیف در شبکه منتخب فروشگاهی، فعال‌سازی تحت عنوان طرح‌های فروش خاص در قالب ایساکو کارت رانندگان تاکسی، تخصیص طرح‌های ویژه به آنان در فروشگاه‌های مرکزی، در نظر گرفتن تخفیف تا سقف ۱۵ درصد در تمام تعمیر گاه‌های مجاز ایران خودرو ویژه تاکسیرانان شهر تهران را شامل می‌شود.

بر اساس این گزارش، شرایط بانک رسالت برای متقاضیان این امر شامل سقف تسهیلات ۳۰ میلیون تومان، سه ماه تنفس در صورت ثبت نشدن تراکنش، افتتاح حساب، اعتبارسنجی، تضمین‌سپاری و سایر امور به صورت اینترنتی و غیر حضوری (بدون نیاز به مراجعه به شعب)، ارائه ضمانت بر اساس اعتبارسنجی صورت گرفته (حداقل یک برگ سفته، حداکثر یک ضامن) و امکان تمدید و دریافت مجدد بدون نیاز به اعتبارسنجی است؛ شرایط بانک مهر ایران نیز مبلغ تسهیلات ۱۰ میلیون تومان، آغاز باز پرداخت یک ماهه پس از دریافت تسهیلات، امکان افتتاح حساب و اعتبارسنجی به صورت حضوری و غیرحضوری (دارای شعب فیزیکی)، امکان تمدید و دریافت مجدد تسهیلات بدون نیاز به اعتبارسنجی است.

رانندگان تاکسی متقاضی استفاده از تسهیلات فراهم شده، می‌توانند به فروشگاه در نظر گرفته شده ویژه رانندگان تاکسی فعال در پایتخت به نشانی خیابان سعدی جنوبی، نبش خیابان کامکار، طبقه همکف ساختمان بیمه دانا، فروشگاه مرکزی شماره یک ایساکو و برای اطلاع از نشانی دیگر فروشگاه‌ها به درگاه اینترنتی ISACO.IR مراجعه کنند یا از طریق شماره تلفن‌های ۰۲۱۴۴۹۰۷۷۵۴ و۰۲۱۴۴۹۰۶۳۸۳ تماس بگیرند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.