| کد خبر: 251632 |

به بهانه افتتاح قطار شهری

خدای را شاکریم که پس از سال ها تلاش در ادوار شورا، مدیریت های شهری و به اهتمام و تدبیر شورای ششم، مطالبهٔ مردم فهمیم کرج در فجر انقلاب، قطار شهری ، از ۴۵ متری گلشهر به توقفگاه شهید آیت الله طالقانی و استمرار ریل کارآمدی، آن را به ایستگاه شهید سلطانی خواهد رساند.

تین نیوز

خدای را شاکریم که پس از سال ها تلاش در ادوار شورا، مدیریت های شهری و به اهتمام و تدبیر شورای ششم، مطالبهٔ مردم فهمیم کرج در فجر انقلاب، قطار شهری ، از ۴۵ متری گلشهر به توقفگاه شهید آیت الله طالقانی و استمرار ریل کارآمدی، آن را به ایستگاه شهید سلطانی خواهد رساند.

چرایی و شرح مفصل مخالفت شورای ششم در روزهای آغازین با افتتاح دو ایستگاه میانی از ۴۵ متری تا آیت الله طالقانی، نقص در تأسیسات و تجهیزات ایستگاهی یا میزان بار گذاری عمرانی ایستگاه های بعدی و نهایی شهید سلطانی را کمیسیون عمران و کار گروه قطار شهری در تبیین عملکرد و در جریان افتتاح به استحضار مردم شریف کلانشهر کرج خواهند رساند.

البته مسیر خدمات آغازین این ماراتن عمرانی با همهٔ فراز و نشیب در کسوت ادوار شورا و مدیریت های سابق، گام به گام به شورای ششم رسیده ولیکن به اهتمام و تدبیر این دوره از شورا، با اجتناب از سیاست زدگی و با بهره برداری بهینهٔ فاز اول خط ۲ قطار شهری که در این فاز، دو ایستگاه ۴۵ متری و شهید طالقانی، مسافران خود را جابجا می نماید و بی تردید حرکت قطار خدمت و کارآمدی در ایستگاه میانی، متوقف نمانده و در ادامه، به ایستگاه شهید سلطانی خواهد رسید.

اکنون، به عنوان خادم کوچک شهروندان نجیب و شریف کرج در شورای اسلامی شهر ، ضمن تبریک پیشاپیش این افتتاح، بر خود فرض می دانم تا از خدمات سازندهٔ همه مدیران پیشکسوتِ ادوار و جاری، از ابتدا تا افتتاح قدردانی نمایم.

آنچه مسلم است، افتتاح بخشی از یک پروژه در اندازه های قطار شهری که هزینهٔ فعلی هر یک کیلومتر از آن؛ قریب به یک میلیارد و پانصد هزار تومان می باشد، مرهون خدمات و زحمات صددرصدی مدیریت شهری یا شورای مستقر نیست و این موهبت؛ حاصل سال ها تلاش مدیران پیشین و ادوار متعدد شوراهای شهر بوده است.

در این مجال، شایسته آن است تا از اهتمام و دور اندیشی مدیر عامل آغازین، مدیران وقت و پرسنل سازمان قطار شهری، و همچنین شهرداران خدوم، اعضاء و ادوار شورا قدردانی گردد. با این تفاصیل، بدیهی است که برخی از پروژه ها یا طرح های شورای ششم و مدیریت های شهری جاری نیز، در ادوار آتی تکمیل یا به بهره برداری برسد و به سهم این مشارکت، آیندگان، از ما نیز به نیکی یاد و قدردانی نمایند.

بر این اساس، بارها عرض کرده ام؛ ریاست، عضویت و یا نطق های ما در شورا نیست که ماندگارمان می نماید، بلکه بهره مندی از پروژه های عمرانی، زیست محیطی، شهرسازی و فرهنگیست که در یاد و خاطر مردم، موجبات رضایت مندی و عاقبت به خیری را مقدور می سازد.چه اینکه به هر اندازه که در تحقق آنها توفیق یا هوشمندی نماییم، به همان میزان نیز موفق و مورد تأیید افکار عمومی خواهیم بود و ناگفته پیداست که غفلت از اقدامات ماندگار، نابخشودنی است.

*عضو شورای اسلامی کلانشهر کرج

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: کانال تلگرامی تریبون شهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.