| کد خبر: 185826 |

◄ پایان فروردین آخرین مهلت ثبت‌نام بیمه رانندگان تاکسی و اتوبوس شهری

31 فروردین، آخرین مهلت ثبت‌نام رانندگان تاکسی و اتوبوس درون شهری برای ثبت نام در سامانه بیمه به منظور استفاده از مزایای بیمه تکمیلی است.

تین نیوز

31 فروردین، آخرین مهلت ثبت‌نام رانندگان تاکسی و اتوبوس درون شهری برای ثبت نام در سامانه بیمه به منظور استفاده از مزایای بیمه تکمیلی است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، ثبت‌نام رانندگان تا پایان فروردین ماه جاری جمع بندی می‌شود و برای اجرای بیمه‌تکمیلی باید تعداد ثبت‌نامی‌ها به حدنصاب موردنظر برسد تا بیمه تکمیلی درمان رانندگان و خانواده‌هایشان نهایی و اجرایی شود.

بر اساس اعلام اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور،‌ رانندگان بایستی هرچه سریع‌تر برای ثبت‌نام به سامانه IRTUSAN.IR مراجعه و برای تکمیل پرونده اقدام کنند.

ضمنا بر اساس اعلام اتحادیه اتوبوسرانی‌های شهری کشور،‌ 31 فروردین آخرین مهلت ثبت‌نام رانندگان در" سامانه جامع بیمه اتحادیه اتوبوسرانی" است و رانندگان اتوبوس می‌توانند با مراجعه به سازمان‌های اتوبوسرانی و مدیریت حمل و نقل بار و مسافر و ارائه مدرک و مستندات مربوط برای ثبت نام اقدام کنند.

شایان ذکر است همزمان با ایام الله دهه فجر سال گذشته و در روز 15 بهمن97، برای نخستین بار در کشور تفاهم نامه همکاری اعطای تسهیلات صفر درصد به رانندگان حمل و نقل عمومی شهری شامل تاکسی و اتوبوس با رویکرد پوشش بیمه ای با حضور دکتر جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به امضای مدیران عامل بانک قرض الحسنه مهر ایران، بیمه دانا و اتحادیه های تاکسیرانی‌ها و اتوبوسرانی‌های شهری کشور رسید.

در این طرح که برای اولین بار در قالب توافق‌نامه‌ای چند جانبه میان بانک قرض الحسنه مهر ایران، بیمه دانا و اتحادیه تاکسیرانی‌ها و اتوبوسرانی‌های شهری کشور منعقد شد؛ بانک قرض الحسنه مهر ایران با تأمین و پرداخت تسهیلات بدون سود در قالب کارت اعتباری تا سقف 30 میلیون ریال در حوزه رانندگان تاکسی و تا سقف 60 میلیون ریال در حوزه رانندگان اتوبوس شهری اقدام می‌نماید.

با این کارت به متقاضیان این امکان داده می‌شود تا از خدمات بیمه تکمیل درمان، بیمه شخص ثالث و سایر بیمه نامه‌های مورد نیاز تا سقف در نظر گرفته شده استفاده نمایند و در اقساط 12 ماهه بدون پیش پرداخت و با سود صفر درصد نسبت به باز پرداخت آن اقدام نمایند .

این اعتبار به صورت سیستمی و بدون نیاز به مراجعه مجدد راننده به بانک برای سالهای بعدی نیز تمدید می‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.