| کد خبر: 185741 |

بررسی اعتراضات رانندگان تاکسی و مینی‌بوس در شورا

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه اعتراض رانندگان مینی‌بوس و تاکسی در مورد طرح ترافیک به دستم رسید، گفت: این موضوع در کمیسیون حمل و نقل بررسی خواهد شد.

تین نیوز

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه اعتراض رانندگان مینی‌بوس و تاکسی در مورد طرح ترافیک به دستم رسید، گفت: این موضوع در کمیسیون حمل و نقل بررسی خواهد شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از فارس، محسن هاشمی در حاشیه یکصد و سی و پنجمین جلسه شورای شهر تهران در ارتباط با تصویب دو فوریتی لایحه کمک‌های شهرداری تهران به سیل‌زدگان سه استان گلستان، خوزستان و لرستان، اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ موضوعات گسترده‌ای امروز در این رابطه در شورای شهر تهران مطرح شد و قرار بر آن شد که در سال ۹۸ شاهد اقدامات بیشتر و فعال شدن بیشتر شهرداری در این حوزه بر اساس قوانین تصویب‌شده باشیم.

وی افزود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: شهردار تهران لایحه دو فوریتی در این زمینه ارائه داد و با این اقدام دست شهرداری برای کمک‌رسانی بیشتر بر اساس قانون باز خواهد بود. البته بندی به این لایحه اضافه شد تا نگرانی‌های قانونی رفع شود.

رئیس شورای شهر تهران اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شهرداری تهران بر اساس این لایحه، هم کمک‌های ریالی و هم کمک‌های لجستیک به مناطق سیل‌زده ارائه می‌کند و همچنین ساماندهی کمک‌های مردمی انجام خواهد گرفت.

هاشمی در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که آیا اختصاص ۱۰ میلیارد تومان برای کمک به سیل‌زدگان با توجه به عمق خسارت کفایت می‌کند یا خیر، گفت: قرار نیست شهر تهران همه هزینه‌ها را تأمین کند. این مبلغ مناسب است و ۱۲۰ ماشین‌آلات سنگین نیز در اختیار مسؤولان مربوطه جهت کمک‌رسانی گذاشته‌ایم؛ همچنین ۳۵۰ نیرو از حوزه خدمات شهری به مناطق حادثه‌دیده اعزام شده‌اند.

وی در ارتباط با تجمع برخی از رانندگان مینی‌بوس و حمل و نقل عمومی در مقابل ساختمان شورای شهر تهران گفت: اعتراض این افراد در مورد طرح ترافیک و زوج و فرد بوده و اعتراض آنها به دستم رسید که آن را به کمیسیون حمل و نقل ارجاع داده‌ام؛ آقای علیخانی این موضوع را بررسی می‌کنند و ان‌شاءالله به دست معاون حمل و نقل ترافیک شهردار می‌رسد و به نظر قطعی که از شورای شهر آمد عمل کند.

رئیس شورای شهر تهران در پایان گفت: بررسی پلاک ثبتی ۷ ملک در مورد باغ بودن یا نبودن نیز در جلسه مطرح شد که سه مورد از این ملک‌ها باغ بودن آنها تأیید نشد و چهار مورد، مورد تأیید قرار گرفت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.