| کد خبر: 264269 |

گشت زنی ربات پلیس در ایستگاه های شلوغ مترو نیویورک

این ربات خودران با استفاده از پروتکل هایی برای گشت زنی در ایستگاه های شلوغ مترو آموزش داده شده است و هر روز بین ساعت های ۱۲:۰۰ بامداد تا ۶:۰۰ صبح به انجام بررسی های ایمنی ادامه می دهد.

تین نیوز

شهر نیویورک و اداره پلیس نیویورک ( NYPD ) در یک کنفرانس مطبوعاتی در ایستگاه متروی منهتن یک سرویس رباتیک امنیتی را موسوم به Knightscope K۵ معرفی کردند که از آن به عنوان بخشی از یک برنامه آزمایشی برای استفاده از فناوری محافظت از شهروندان نیویورکی بهره خواهند برد.

به گزارش تین نیوز به نقل از شبکه های اجتماعی، این ربات خودران با استفاده از پروتکل هایی برای گشت زنی در ایستگاه های شلوغ مترو آموزش داده شده است و هر روز بین ساعت های ۱۲:۰۰ بامداد تا ۶:۰۰ صبح به انجام بررسی های ایمنی ادامه می دهد.

آزمایش ربات امنیتی Knightscope K۵ در متروی منهتن

اریک آدامز شهردار نیویورک گفت: امروز یک برنامه آزمایشی برای آزمایش ربات امنیتی Knightscope K۵ راه اندازی می کنیم. پلیس نیویورک باید در خط مقدم فناوری باشد و دو قدم جلوتر از کسانی باشد که از فناوری برای آسیب رساندن به نیویورکی ها استفاده می کنند.

وی افزود: این یک سرمایه گذاری خوب روی پولی است که مالیات دهندگان می پردازند.

سال ها استفاده موفقیت آمیز از فناوری های شرکت نایت اسکوپ (Knightscope) توسط نیروهای پلیس باعث شده است که اداره پلیس لس آنجلس از این شرکت به دلیل کاهش جرم و جنایت در یک پارک عمومی محبوب قدردانی کند.

به لطف این شرکت، مقامات امنیتی اکنون رویکردی کارآمد برای تقویت فعالیت های پلیسی خود دارند.

برای اینکه مردم در یک شهر احساس امنیت کنند، باید در استفاده از خدمات قطار و اتوبوس احساس راحتی و امنیت کنند. فناوری های شرکت Knightscope قبلا در دفاع از دیگر شهرهای ایالات متحده، ایمن سازی مکان هایی که مردم در آن زندگی و از آنها بازدید می کنند، از جمله سیستم های حمل و نقل عمومی، مؤثر و کارآمد بوده است.

ربات ها کاندیدای مناسبی برای کمک به پلیس در سراسر ایالات متحده هستند، زیرا آنها بدون استثنا به حریم خصوصی همگان احترام می گذارند.

با توسعه این فناوری، استفاده از ربات های پلیس که با قابلیت های جدید سازگار می شوند، به طور مداوم در حال پیشرفت است.

در حالی که استفاده از این ربات ها از نظر کاهش خطرات و افزایش آگاهی موقعیتی برای ماموران پلیس مزایایی دارد، نگرانی های قابل توجهی را نیز در مورد حفظ حریم خصوصی، اخلاقیات و استفاده صحیح از قدرت ایجاد می کند.

در نتیجه، بحث های مداوم و وضع قوانین در حال تحول پیرامون ایجاد و استفاده از ربات های پلیس وجود دارد. در حال حاضر به نظر می رسد این ربات جدید این محدودیت ها و نگرانی ها را دور زده و خود را به عنوان یکی از اعضای کلیدی نیروی پلیس شهر نیویورک معرفی کرده است.

در نهایت، زمان نشان خواهد داد که چه مسائلی از استقرار این ربات به وجود خواهد آمد و آیا نیاز به اجرای پادمان های بیشتری وجود دارد یا نه.

ربات امنیتی

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.