| کد خبر: 131811 |

شناور اندونزیانی آتش گرفت

تین نیوز

شناور مسافربری و حمل خودرو ro/pax موسوم به Multiara Sentosa 1 به هنگام ترانزیت از آب های Masalembo دچار حریق شدیدی شد.

 
به گزارش مانا و به نقل از آژانس جستجو و نجات SAR Basarnas، شناور Multiara Sentosa 1 با 178 مسافر به هنگام ترانزیت از آب های Masalembo واقع در آسیای جنوب شرقی و در نزدیکی مثلث برمودا دچار حریق شد. در این حادثه 91 مسافر نجات یافتند و سه تن جان خود را از دست دادند.
 
بر اساس این گزارش، شناور در مسیر خود از Java به Balikpapan در حرکت بود که آتش از عرشۀ شناور شروع شد. خدمۀ شناور تلاش کردند تا با استفاده از شلنگ آب حریق را اطفا کنند اما کاری از پیش نبردند. از این رو، فرماندۀ شناور دستور تخلیۀ شناور را به مسافران و خدمه و استفاده از قایق های نجات را صاد رکرد.
 
شناور فیدر کانتینری Meratus Makassar حاضر در منطقه متوجه حریق شد و به ایستگاه Basarnas' Surabaya اطلاع داد و آنان یدک کش SAR22 را به منطقه برای کمک اعزام کردند. 
 
بر اساس آخرین گزارش ها، آژانس جستجو و نجات SAR Basarnas سه فروند شناور را از ایستگاه های دیگر به محل حادثه و برای تسریع در عملیات امداد و نجات اعزام کرده است. تلاش ها برای برآورد دقیق تلفات جانی و آسیب ها در حال بررسی است و اطلاعات دیگری در دست نیست.
 
شایان ذکر است، این شناور در سال 1988 با طراحی غیرمعمول خود ساخته شد به گونه ای که یک رمپ بارگیری در سمت راست به موازات بدنۀ شناور دارد و با پرچم اندونزی اقیانوس ها را می پیماید.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.