| کد خبر: 268055 |

◄ معضل عدم تمدید کارت هوشمند رانندگان کامیون و تبعیض در اشتغال مجدد آنان

رانندگان و کامیونداران بار دیگر با برشمردن مهمترین مشکلات فعالان بخش حمل و نقل جاده ای کالا، خواستار رسیدگی مسئولان به این مشکلات شدند.

تین نیوز

رانندگان و کامیونداران بار دیگر با برشمردن مهمترین مشکلات فعالان بخش حمل و نقل جاده ای کالا، خواستار رسیدگی مسئولان به این مشکلات شدند.

به گزارش تین نیوز، سید فخرالدین شریعتی فعال صنفی و راننده کامیون گفت: در حال حاضر رانندگان و کامیونداران با چند مشکل بسیار مهم مواجه هستند.

وی افزود: در میان انبوه مشکلات رانندگان می توان گفت توزیع ناعادلانه بار،  سختی کار رانندگان ، مبلغ ناچیز بازنشستگی،  عدم تمدید کارت هوشمند رانندگان و تبعیض در اشتغال مجدد آنان بعد از بازنشستگی و تعلق نگرفتن سهام عدالت به رانندگان، مهمترین مشکلات است.

وی در شبکه های اجتماعی عنوان کرد: در مورد سهام عدالت این سوال مهم مطرح است که رانندگان این تلاشگران عرصه اقتصاد و معیشت کشور که عمری را در سرما و گرما شب و روز به دور از خانه و خانواده در حال خدمت رسانی به این آب و خاک بوده اند چرا  نباید سهام عدالت شامل آنها شود.

شریعتی ادامه داد: ما رانندگان امیدوارم یکی از اساسی ترین اصول یک کشور اسلامی یعنی عدالت شامل حال رانندگان هم گردد و متولیان امور ما را هم دریابند.

قابل ذکر است پیش‌تر نیز یکی دیگر از رانندگان در مورد لزوم قرار گرفتن شغل رانندگی در زمره مشاغل سخت، گفته بود: قرار نگرفتن شغل رانندگی جزو مشاغل  سخت دردی  است که در دل اکثریت رانندگان حمل و نقل عمومی جاده ای وجود دارد و مدت هاست در دل ها تلنبار شده است.

حسین صالح پور  تاکید کرده بود: صدمات  جسمی  و روحی  که در این شغل به رانندگان وارد می  شود از بقیه مشاغل سخت کمتر نیست و چه بسا بیشتر است.

صالح پور عنوان کرد: به همین دلیل ما رانندگان درخواست تجدید نظر مسئولان در این زمینه را داریم تا لااقل  در زمان  بازنشستگی  بعد از یک عمر  کار طاقت  فرسا  برای  درمان  بدن های از کار افتاده مان و تامین  هزینه های  زندگیمان  کاسه چه کنم چه کنم دست نگیریم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.