| کد خبر: 259426 |

◄ حمله وحشیانه سرنشینان خودروهای سواری به کامیون کشنده + فیلم

جریمه و تنبیه رانندگانی که مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت نمی کنند با شهروندان نیست و به عهده پلیس است و کسی نمی تواند به این بهانه دیگران را مورد ضرب و شتم قرار دهد.

تین نیوز

یکی از رانندگان ناوگان حمل و نقل کالا در شبکه های اجتماعی فیلمی منتشر کرده و در شرح آن نوشته که راننده یک کامیون کشنده در جاده اراک قم مورد حمله وحشیانه سرنشینان چند خودروی سواری قرار گرفته است.

به گزارش تین نیوز، اگرچه به زمان وقوع این حادثه اشاره نشده است اما این راننده در جزئیات حادثه، افزود: نرسیده به امامزاده جعفر در اتوبان اراک قم جاده خیلی خراب است و راننده ای که در فیلم مشاهده می شود برای فرار از این خرابی ،  از سمت چپ حرکت کرده است.

 وی تاکید کرد: در همین حین،  سرنشینان چهار خودروی سواری که با یکدیگر در حال حرکت بودند، در اعتراض به  این اقدام راننده کامیون به وی و کشنده حمله کرده و خسارت شدیدی به خودروی او وارد کردند.

رانندگان و کامیونداران در شبکه های اجتماعی عنوان کرده اند جریمه و تنبیه رانندگانی که مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت نمی کنند با شهروندان نیست و به عهده پلیس است و کسی نمی تواند به این بهانه دیگران را مورد ضرب و شتم قرار دهد.

فیلم را ببینید:

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • یک راننده 1 1

    مسئول ضرب وشتم راننده کامیون اداره تعمیر ونگهداری جاده های برون شهری است چون آنقدر جاده یا بعضی از بزرگراه‌ها خراب وچاله دست انداز هست که راننده محترم کامیون مجبور است از سمت چپ یعنی خط سرعت کیلومترها بپیماید نه افسری هست که اعمال قانون کنونی آقای راننده کامیون بکسی اجازه عبور می دهد عاقبت می شود این

  • ناشناس 3 0

    بیاتحویل بگیر اقای مسعول بااقتدار این هست امنیت مردم

  • ناشناس 1 0

    راننده کامیون وقتی دید پشتش کلی ماشین جمع شده موقتا خط سمت چپ را خالی میکرد تا ماشین ها از وی سبفت بگیرند

  • رحیم 1 0

    حتما شوتی بودند

  • احمد 2 0

    بارها در جاده های برون شهری به کامیونهایی برخورد کردم که از لاین چپ حرکت کرده و همینطور عشقی , تا مدتهای طولانی پیش میروند ,,,,,, حتی زمانیکه مسیر صاف و همواره ,,,,,, پیامی روشن و واضح مبنی بر اینکه : من هر طور که دلم بخواد حرکت میکنم , هر زمان هم میل ام کشید , میرم اون ور ,, میخوای رد بشی از اون طرف برو ,,,,,,,,,,,

    هر سواری یا وسیله دیگری هم که از پشت میرسه , یا باید سرعت کم کرده و مدتها دنباله رو ایشان باشند که چه زمانی عشقش بگیره و برگرده سر لاین خودش ,,,, یا اینکه دل به دریا زده و از سمت راست اون سبقت بگیرند .

    وضعیت از دیگر سو و از سمت رانندگان سواری و سبک هم کوچکترین تعریفی نداره . بلکه به مراتب بدتره !
    زیر پوست این ترددها , چه در محورهای اصلی شریانی و چه معابر شهری یا حتی روستایی چه از سمت ناوگان سنگین و چه سبک , نوعی آشفته گی و عصبانیت خاص درونی و خودمحوری رو به رشد و تزاید بر مبنای رانندگی به شیوه تهاجمی و افسارگسیخته و آمیخته با اخلاق لمپنیسم دیده میشه که قلم از بیانش عاجزه ! در واقعیت : ما در این حوزه , شاهد نوعی فروپاشی اخلاق اجتماعی توام با عدم پایبندی و التزام به قانون هستیم . ,,,,,,, وضعیت به گونه ایی بغرنج شده که تمامی خیابانها و معابر شهری و برون شهری شاهد انواع و اقسام کشمکش ها و رفتارهای عصبی و رقابت های پیدا و پنهان رانندگان در تمامی طیف ها شده که اخلاق شخصی و مشکلات معیشتی و سایر نابسامانیهای زندگی شون , مقدم بر قانون و نوع دوستی بحساب میآد .

    • حمیداخگر گلپایگانی 0 0

      کل جادهای ایران خراب و داغون بخدا با کامیون نمیشه اصلان رانندگی کنی اکسل کامیون کنده میشه راننده کامی مجبوره بره سمت چپ بعد باعث تصادف و یا درگیری میشه اگر شما یک بار وزیر راها دیدی از جادها صبحت کرد جایزه دارید فقط از مسکن صبحت میکندچند بار درسال عوارض بزرگراها را گرون میکنند ولی تعمیر و روکش نمیکنند بخصوص جادهای سلفچکان دلیجان وسلفچکان اراک به پلیس راه توره و بلعکس که اصلان دیکه نابود شده زیرساخت جادهاش ای خدا چرا کس جوابگو نیست

    • حمیداخگر گلپایگانی 0 0

      بابا اگه دولت بوجه نداره سرمایه دار داخی یا خارجی بگذارید عوارض بگیرید اسفالت جادها را روکش کنید بخدا باکامیون و سواری دیگه نمیشه تو جادها رانندگی کنی راننده مجبوره تو جاده زیگزال بره که تو چاله تو خندق نیفته باعث حادثه میشه

  • حمید 4 1

    واقعا بیشرف هستند کسانی که به این راننده های غریب مظلوم که شبانه روز برای جبران کمبود مایحتاج مردم در همه شهرها حضور دارند و زحمت میکشند و از همه هم غریب تر و بی کس ترند. اینجوری جفا میکنند.

  • سید حسین 0 1

    ضاربان به رانندگان کامیون باید در ملا عام پس از ۱۰۰۰ضربه شلاق اعدام گردند