| کد خبر: 247656 |

◄ عملکرد سید میعاد صالحی در بوته نقد/ پدرخوانده راه آهن کیست؟

آیا سید میعاد صالحی، به عنوان جوانی انقلابی توانست انتظارات عموم جامعه راه‌ آهنی را در مبارزه با فساد برآورده کند؟

تین نیوز

کانال تلگرامی خانواده راه آهن ایران در مطلب حضور یک ساله سید میعاد صالحی به عنوان مدیرعامل راه آهن را مورد نظر سنجی کاربران خود قرار داده و با طرح چند سوال از آنان خواسته است به این پرسش ها پاسخ دهند.

به گزارش تین نیوز، نویسنده مطلب در این کانال تلگرامی (iranian railway family) تاکید کرده است:  یک سال از انتصاب سید میعاد صالحی گذشت. حال راه آهن خوب نیست. این روزها هیچکس و هیچ چیزی سرجایش نیست.

عملکرد بسیار ضعیف مدیرعامل جوان در جابجایی بسیاری از مدیران و وعده‌ های بی سرانجام، به عقیده بسیاری از کاربران نشانه از توافق با تیم پدرخوانده راه‌ آهن و یا کشیدن ترمز مدیرعامل پاکدست دست توسط صاحبان قدرت در راه آهن دارد.

حرف آخر به سید میعاد صالحی مدیرعامل راه آهن: برو استعفا بده

با گذشت یک سال از حضور دکتر سید میعاد صالحی، آینده راه آهن را با وجود ایشان چگونه می‌ بینید؟

آیا سید میعاد صالحی، به عنوان جوانی انقلابی توانست انتظارات عموم جامعه راه‌ آهنی را در مبارزه با فساد برآورده کند؟

کاهش شدید جابجایی بار در حمل و نقل ریلی، آیا با حضور ایشان در راه آهن و مبارزه با فساد و تلاش برای حذف ایشان ارتباط داشته است؟

در سلامت مالی و نبود نقطه تاریک و منفی در پرونده ایشان شکی نیست، اما آیا ایشان تخصص لازم در مدیریت این سازمان را طی یک سال اخیر دارد؟

ارزیابی سید میعاد صالحی
تصویر متنی که کانال تلگرامی خانواده راه آهن ایران منتتشر کرد
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 36 1

    بد نیست مسئولین تین نیوز که از آن کانال تلگرامی نقل قول کرده اند درباره شخص حقیقی موسوم به "پدرخوانده راه آهن" هم توضیحاتی بدهند

    • درستکار 2 20

      اگر کسی دنبال پدرخوانده ریلی میگرده، بره نگاه کنه ببینه چه کسی داره اصرار میکنه به واردات لکوموتیو به تعداد فراوان و غیرلازم

  • اکبر 4 8

    این کجاش نقد بود

  • ناشناس 31 1

    پدرخوانده را که همه می شناسند:
    آقای پورسیدآقایی مدیرعامل اسبق راه آهن و رییس فعلی مافیای ریلی و صاحب چندین شرکت ریلی

  • همکار 1 22

    سلام. پدر خوانده یعنی چه؟ لطفا منظورتان را از این عنوان و ویژگی های این شخصیت را بطور واضح بیان کنید.
    آیا واقعا در اطراف راه آهن شخصی وجود دارد که مثل دون کورلئونه پشت پرده بسیاری از وقایع راه آهن است؟ پشت پرده امور خلاف و غیر قانونی ست؟ به فرض صحت ، این شخص چنین قدرتی را از کجا آورده؟ چرا باید پسرانی در راه آهن حرف گوش کنِ چنین پدری باشند؟ این حرف شنوی چه منفعتی برای آنها دارد؟ اگر گوش نکنند به چه مشکلاتی برخورد خواهند کرد؟
    آیا تراشیدن چنین پدر خوانده خیالی وسیله ای برای توجیه ناکار آمدی و سوء مدیریت در راه آهن نیست؟ که هر وقت کار پیش نرفت تقصیر را بیندازیم گردن پدر خوانده ؟

  • سعید 7 12

    سلام. وظیفه مدیر عامل راه آهن تسهیل و افزایش حمل بار و مسافر است. مبارزه با فساد متولی خودش را دارد.

  • ناشناس 23 1

    برخی از دوستان تجاهل می فرمایند. مفهوم دون کورلئونه بودن یک پدرخوانده کاملا روشن است. در بخش ریلی هم منظور کسی است که در چندین شرکت ریلی مالکیت یا عضویت دارد و در تصمیم گیریهای بخش خصوصی بویژه انجمنهای صنفی ریلی (به ضرر بیت المال و منافع ملی) تاثیرگذار است.

  • ناشناس 3 3

    انتخاب مدیران امری اشتباه نیست بلکه دورانی از خدمت شان به عنوان مشاور و پرورش لازم است

  • ناشناس 3 5

    دولت باید نسبت تامین نیازهای ریلی از خواب الودگی بیدار شود با سرعت نسبت به ساخت و ساز ریلی وتوسعه راه اهن به چشم سرمایه‌گذاری نگاه کنند باید توسعه ریلی کوشا باشند

  • همکار 0 17

    جناب آقای ناشناس محترم.
    مگر عضویت داشتن در یک یا چند شرکت خلاف قانون است؟ اگر بخش خصوصی بر اساس منافع خودش تصمیم نگیرد پس منافع چه کسی را دنبال کند؟ اگر یک نفر به بخش خصوصی برای حفظ منافعش مشورت داد ، اشکالی دارد؟ چرا فکر میکنید منافع انجمن های صنفی به ضرر منافع ملی ست؟ شما چه مشکلی با خصوصی سازی دارید؟ آنها یک خصوصی سازی نیم بند و آبکی که در واقع خصولتی سازی ست؟ حتما خبر دارید که قوی ترین شرکت های این تشکل صنفی ، عضو صندوق کارکنان راه آهن هستند که ارکان آن را مدیر عامل راه آهن !!! تعیین میکند.اینها هم به ضرر بیت المال و منافع ملی هستند؟ راه آهن همزمان هم نماینده حاکمیت است هم از طریق شرکت هایش بار و مسافر حمل میکند. برای این " یک بام و دو هوا " چه توضیحی دارید؟

    • عدالتخواه 10 0

      آنچه که از وضعیت فعلی راه آهن اطلاع دارم، افراد متخصص و متعهد و پرتلاشی همچون دکتر صالحی حالا حالاها باید بدوند تا جبران عقب افتادگی سال های گذشته شود. برای قضاوت عملکرد دکتر صالحی حداقل 4 سال باید به ایشان فرصت داد.

  • ناشناس 12 0

    اینها نظر بعضی افراد که دیگر با وجوداین جوان انقلابی وپاک ومتدین متعهد نمی شد توانند راه اهن غارت کنن وچارهای جز حرف مفت ندارن اینها نظریه ما راه اهنی ها نیست ما به وجود سراسر از محبت صادقانه این مدیر عامل افتخار میکنیم ودست پاک وصادقش که همواره دنبال حق و حقوق ماست بالا میبریم ودر خدمتشان هستیم کور باد چشمی که حقیقت را نبیند