| کد خبر: 194008 |

◄ دریافت هزینه شارژ پارکینگ بابت پارکینگی که جای توقف ندارد

کاهش سهمیه سوخت و اجبار به سوخت آزاد از دیگر هزینه‌های تحمیلی به رانندگان و کامیونداران است.

تین نیوز

یک فعال بخش حمل‌ونقل جاده‌ای کالا با انتقاد از هزینه‌هایی که  به‌طور اجباری و به عناوین مختلف از رانندگان اخذ می‌شود، گفت: نمونه این پرداختی‌های اجباری، دریافت هزینه شارژ پارکینگ در یکی از بنادر بابت پارکینگی است که حتی جای توقف ندارد.

به گزارش تین نیوز، آرش جلیلی در شبکه‌های اجتماعی از این هزینه‌ها به عنوان هزینه‌های تحمیلی به رانندگان یاد کرد و افزود: پرداخت به عوارضی‌های نوظهور نیز نمونه دیگری از این هزینه‌هاست.

 وی تاکید کرد: ممنوع کردن تردد در مسیرهای جاده قدیم و اخذ عوارض اجباری میلیون ریالی از رانندگان کامیون نیز یکی دیگر از این موارد است.

این فعال حمل‌ونقل جاده‌ای تلاش نافرجام یکی از بازارگاه‌ها برای دریافت مبالغی از رانندگان در ازای خدمات ارایه شده طی مراوده با انجمن یکی از شهرها را نیز نمونه دیگری از این موارد ذکر کرد و گفت: کاهش سهمیه سوخت و اجبار به سوخت آزاد از دیگر هزینه‌های تحمیلی به رانندگان و کامیونداران است.

او از افزایش درصد کمیسیون دریافتی از رانندگان و سهم سازمان بدون هیچ‌گونه مجوز کشوری و خرید و فروش حواله بارگیری نیز به عنوان موارد دیگری از هزینه‌هایی که به اجبار به رانندگان تحمیل شده است، یاد کرد.

به گزارش تین نیوز، جلیلی بیان کرد: در حال حاضر حتی شرایط به گونه‌ای شده که برخی اپراتورهای جایگاه سوخت اگر از راننده انعام نگیرند با این بهانه‌ها که یا کارت سوخت راننده کامیون، متعلق به خود راننده نیست (رانندگان کامیون نمی‌توانند کارت سوخت خود را به دیگران واگذار کنند)  یا سهمیه آزاد تمام شده است از فروش سوخت به راننده خودداری می‌کند.

وی از هزینه باربرگ روزانه و باربرگ حقیقی برای ناوگان شهری نیز به عنوان نمونه دیگری از این موارد یاد کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.