| کد خبر: 172827 |

◄ لغو یک مجمع پرحاشیه صنفی برای رانندگان

مدیر کل سازمان‌های کارگری و کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نامه‌ای از لغو مجمع عمومی فوق‌العاده و عادی فوق‌العاده انجمن صنفی رانندگان ناوگان حمل کشور خبر داد.

تین نیوز

مدیر کل سازمان‌های کارگری و کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نامه‌ای از لغو مجمع عمومی فوق‌العاده و عادی فوق‌العاده انجمن صنفی رانندگان ناوگان حمل کشور خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز، در بخشی از این نامه که تصویر آن در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، خطاب به بازرسان و نمایندگان اعضای کانون انجمن‌های صنفی کارگری رانندگان حمل کالای کشور آمده است: با توجه به انصراف تعدادی از متقاضیان از برگزاری مجامع مورخ سوم مهرماه و با توجه به عدم رعایت ترتیبات قانونی اساسنامه آن کانون (موضوع تبصره 4 ماده 10 اساسنامه) برگزاری مجامع در تاریخ ذکر شده مورد تایید این اداره کل نیست.

به گزارش تین‌نیوز، پیش‌تر، انتشار آگهی دعوت به مجمع عمومی فوق‌العاده و عادی فوق‌العاده انجمن صنفی رانندگان ناوگان حمل کشور مورد انتقاد برخی رانندگان قرار گرفته بود.

بر اساس این گزارش در حالی چندی پیش هیئت بازرسان کانون انجمن‌های صنفی کارگری رانندگان ناوگان حمل کشور و نمایندگان بیش از یک چهارم اعضا، آگهی دعوت به مجمع را در روزنامه‌ها منتشر و از اعضا برای شرکت در مجمع عمومی فوق‌العاده و عادی فوق‌العاده کانون دعوت کرده بود که برخی رانندگان نسبت به درج این آگهی با توجه به مسایلی که این کانون خرداد ماه امسال و به دنبال اعتراضات رانندگان با آن مواجه شده بود، معترض بودند.

بر اساس این گزارش، پیش‌تر نیز آگهی دیگری توسط «هیئت بازرسان و بیش از نیمی از یک سوم اعضا» منتشر شده بود که این موضوع در آگهی بعدی به «هیئت بازرسان و نمایندگان بیش از یک چهارم اعضا» اصلاح شد که این کاهش تعداد اعضا بیانگر وجود اختلاف نظر در مورد برگزاری این مجمع بود.

حال و پس از گذشت چند روز از درج این آگهی‌ها فرزاد یوسفی مدیر کل سازمان‌های کارگری و کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با ارسال نامه‌ای به دعوت کنندگان از لغو این مجامع خبر داده است.

photo_2018-09-04_09-21-49

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.