| کد خبر: 171995 |

◄ اعلام آمادگی «شرکت نوین صنعت رجا» برای ارائه خدمات به سایر شرکت‌ها

مدیرعامل شرکت نوین صنعت رجا ضمن اعلام آمادگی این شرکت برای ارائه خدمات به سایر شرکت‌های حمل‌ونقلی در حوزه ریلی، عنوان کرد: استفاده از توان داخلی در مجموعه تعمیرات و نگهداری از برنامه‌های این شرکت است.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت نوین صنعت رجا ضمن اعلام آمادگی این شرکت برای ارائه خدمات به سایر شرکت‌های حمل‌ونقلی در حوزه ریلی، عنوان کرد: استفاده از توان داخلی در مجموعه تعمیرات و نگهداری از برنامه‌های این شرکت است.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، یاوری در مراسم آغاز به کار شرکت نوین صنعت رجا با اشاره به این‌که تصمیم گرفته شده بود بخش فنی و مهندسی و تعمیرات از شرکت رجا جدا شود و به صورت هلدینگ کمپانی کار کند، بیان کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف این شرکت استفاده از تکنولوژی روز دنیا است از همین‌رو ما در زمانی که داشتیم مقدمه این شرکت را فراهم می‌کردیم با چند دانشگاه کشور ارتباط گرفتیم و سعی خواهیم کرد که ارتباط خود را با بخش دانشگاهی نیز بیش‌تر کنیم.

وی در ادامه گفت: در شرایط حال حاضر توجه به قیمت تمام شده مهم‌تر از گذشته است. همواره موضوع قیمت تمام شده تعمیرات در حوزه حمل‌ونقل ریلی مورد توجه بود است از همین‌رو ما نرم‌افزاری در این ارتباط ایجاد کردیم که در آینده با ظرفیت کامل‌تری از آن استفاده خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت نوین صنعت رجا با بیان این‌که ما در این شرکت کیفیت، سرعت، قیمت مناسب را در راستای رقابتی شدن در اولویت خودمان قرار دادیم، گفت: آن موضوعی که شاه‌کلید نجات این شرکت خواهد بود این نیست که این شرکت تنها برای شرکت رجا خدمات ارائه بدهد. گسترش فعالیت‌های این شرکت برای ارائه خدمات به تمام شقوق حمل‌ونقل ریلی خواهد بود.

وی با بیان این‌که شرکت نوین صنعت رجا این آمادگی را برای ارائه خدمات به سایر شرکت‌ها در حوزه حمل‌ونقل ریلی را اعلام می‌کند، تصریح کرد: استفاده از توان داخلی در مجموعه تعمیرات و نگهداری از برنامه‌های این شرکت است.

یاوری بابیان این‌که شرکت رجا در طی مدت فعالیت خود تلاش کرده است که حداکثر استفاده ازتوان داخلی را در دستور کار خود قرار دهد، خاطرنشان کرد: امیدواریم با کمک بخش تحقیقاتی، دانشگاهی و پتانسیل و توانی مجموعه شرکت رجا، بتوانیم فرایند را طوری پیش ببریم که در بخش‌های تعمیر و نگهداری از حداکثر توان داخلی استفاده کنیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • کریم شادی 0 0

    با تبریک خدات همکاران سابق در شرکت رجا، امید است با شناخت شاخص های بازرگانی صنعت ریلی و صنایع مرتبط شاهد سودآوری این شرکت تازه تاسیس باشیم. اما باید حواسمان به سودآوری و مدیریت هزینه ها ضمن توسعه شرکت باشیم وگرنه تهدید ضرر و زیان و در نتیجه عدم موفقیت همیشه تهدید جدی برای کسب و کارهای نوپا در وضعیت روز بازار هستند.