| کد خبر: 131038 |

وزیر راه و شهرسازی؛

پس از 4 سال تلاش سرانجام روی ریل توسعه هستیم

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی گفت: ما در این چهار سال در تغییر اندیشه در بخش حمل‌ونقل بسیار موفق بودیم.

 

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، عباس آخوندی در حاشیه بازدید از پنجمین نمایشگاه بین‌المللی ریلی در پاسخ به سوال خبرنگار تین‌نیوز مبنی بر اینکه دستاوردهای خود را در پایان 4 سال دولت یازدهم چگونه ارزیابی می‌کند گفت: پاسخ به این سوال گسترده است. ما در بخش‌های گسترده‌ای کار کردیم و همه این بخش‌ها هم موفقیت‌های بزرگی داشته‌ایم.

 

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به پنجمین نمایشگاه بین‌المللی ریلی تاکید کرد: امروز ما در اینجا و در نمایشگاه بین‌المللی ریلی هستیم و همانطور که می‌دانید توسعه بخش ریلی و تاکید بر شهرهای ریل‌پایه یکی از اساسی‌ترین و مهم‌ترین سیاست‌های ما بوده است.

 

او افزود: مهم‌ترین بحث ما در این بخش تغییر انگاره ما در بخش حمل‌ونقل بود و تاکید بر ضرورت  شهرها و بنادر ریل‌پایه و از همین رو فکر می‌کنم در جهت تثبیت و ایجاد این اندیشه بسیار موفق بودیم.

 

آخوندی تصریح کرد: تغییر یک انگاره ساختاری که چندین دهه سابقه و تداوم داشته است کار بسیار دشواری است. همواره مقاومت‌های گسترده‌ای صورت می‌گیرد اما ما از ابتدا این مقاومت‌ها را پیش‌بینی کرده بودیم و توانستیم تا حدود بسیاری زیادی از آنها عبور کنیم. 

 

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ایجاد این دغدغه که تفکر ما باید تغییر کند کار دشواری بود اظهار داشت: امروز و در حالی که به پایان دولت یازدهم نزدیک می‌شویم، من فکر می‌کنم که راه درستی را انتخاب کردیم و به عبارت دیگر ما حالا روی ریل توسعه هستیم.

 

او تاکید کرد: البته کارهای بسیار زیادی پیش رو داریم و حالا که توانسته‌ایم روی ریل قرار بگیریم باید سرعت توسعه را افزایش دهیم. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.