خط کشتیرانی PIL سرویس خود بین چین و خلیج فارس را گسترش می دهد
خط کشتیرانی سنگاپوری PIL، برای بهبود دسترسی به بازارهای کلیدی در خاورمیانه، علاوه بر بنادر جبل علی (امارات) و دمام (عربستان)، بندر حمد (قطر) را نیز به سرویس چین-خلیج فارس (GCS) خود اضافه کرده است.
خط کشتیرانی سنگاپوری PIL، برای بهبود دسترسی به بازارهای کلیدی در خاورمیانه، علاوه بر بنادر جبل علی (امارات) و دمام (عربستان)، بندر حمد (قطر) را نیز به سرویس چین-خلیج فارس (GCS) خود اضافه کرده است.
این سرویس در مسیر حرکت خود از چین به خاورمیانه به بندر سنگاپور نیز می رود.
به گزارش تین نیوز ، سرویس GCS که در قالب یک ائتلاف متشکل از ۷ کشتی با میانگین ظرفیت موثر ۴۰۰۰ تا ۵۲۰۰ تی ای یو ارائه می شود، از ۹ ژانویه ۲۰۲۳ از شانگهای کار خود را آغاز می کند.
آقای Tonnie Lim، مدیر ارشد بازرگانی PIL، گفت: ما در حال افزایش سرویس GCS برای گسترش حضور PIL در خاورمیانه و استفاده از پتانسیل رشد منطقه خاورمیانه هستیم و این بخشی از تلاش های PIL برای رفع نیازهای مشتریانش در سراسر جهان می باشد.
ما همچنین قصد داریم ارتباطات خود را از جنوب شرق آسیا تقویت کنیم و با این سرویس اختصاصی، PIL همچنان اتصال جهانی خود را از طریق دروازه کلیدی آسیایی سنگاپور به پوشش گسترده شبکه خود در خاورمیانه هدایت می کند.
مسیر این سرویس، شانگهای (چین) – نینگبو(چین) – نانشا (چین) – شکو (چین) - سنگاپور - جبل علی (امارات) – دمام (عربستان) – حمد (قطر) - سنگاپور – شانگهای میباشد.
منبع: en.portnews.ru
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.