| کد خبر: 241286 |

افتتاح هاب جدید لجستیک یکپارچه مرسک در دبی - امارات

شرکت مرسک کانو در امارات متحده عربی به عنوان نماینده انحصاری خط کشتیرانی دانمارکی مرسک، مرکز لجستیک یکپارچه خود را در منطقه آزاد جبل علی (Jafza) در دبی افتتاح کرد.

تین نیوز

شرکت مرسک کانو در امارات متحده عربی به عنوان نماینده انحصاری خط کشتیرانی دانمارکی مرسک، مرکز لجستیک یکپارچه خود را در منطقه آزاد جبل علی (Jafza) در دبی افتتاح کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از آسام تدبیر، تاسیسات جدید مختص انبارداری و توزیع انواع کالا به مساحت ۱۰ هزار متر مربع توسط ریچارد مورگان، مدیر عامل منطقه‌ای خط کشتیرانی مرسک در غرب و آسیای مرکزی و کریستوف کوک، مدیر عامل مرسک امارات با حضور برترین مشتریان آنان در اواخر اسفند ۱۴۰۰ با هدف پوشش نیازمندی‌های انبارداری و توزیع انواع کالاها افتتاح شد.

مورگان اظهار داشت: امروز یک نقطه عطف برای ما است زیرا اولین مرکز لجستیک یکپارچه خود را در امارات افتتاح می‌ کنیم و توان خود را برای ارائه خدمات به مشتریانمان در خاورمیانه تقویت می‌ کنیم.

او همچنین گفت: حرکت ما به سمت ایجاد راه‌حل‌ های لجستیکی یکپارچه شکل مشخصی به خود گرفته، زیرا ما به اتصال و ساده‌سازی زنجیره تامین مشتریان خود فکر می کنیم.

با ایجاد مرکز لجستیک یکپارچه جدید در دبی، مشتریان مرسک به یک پنجره واحد برای رفع نیازهای لجستیکی متعدد، نه تنها برای کالاهای ورودی و خروجی از امارات، بلکه برای سایر کشورهای خاورمیانه که از دبی به عنوان دروازه تجارت جهانی استفاده می کنند، دسترسی خواهند داشت.

به این ترتیب، مشتریان مرکز لجستیک مرسک از کاهش مدت زمان تحویل محموله خود بهره مند خواهند شد و پیش‌بینی می‌شود که این امر منجر به دوره گردش سریع تر کالاها و کانتینرها، شفافیت بالاتر، کنترل بهتر و پیش بینی پذیری بیشتر در کل زنجیره تامین شود.

مرسک گفت که این مرکز همچنین با خدماتی از جمله حمل و نقل دریایی، حمل و نقل زمینی، ترخیص گمرکی کالاها از گمرک، قراردادهای لجستیکی یکپارچه و راه حل های تجارت الکترونیک پشتیبانی خواهد کرد.

همچنین با توجه به موقعیت استراتژیک این مرکز در نزدیکی به فرودگاه آل مکتوم، به مصرف‌کنندگانی که نیاز به حمل بار به شیوه هوایی دارند و همچنین به کسانی که محموله‌های مشترک (LCL) را جابجا می‌کنند، خدمات می‌دهد.

مرکز لجستیک یکپارچه مرسک توسط یک سیستم مدیریت انبار اداره خواهد شد که فناوری‌ های مدرن و راه‌حل‌های دیجیتال را برای مدیریت موجودی کارآمد و ردیابی در سطح واحد برای وضوح بیشتر فرآیند، اجرا می‌کند.

علاوه بر این، ساختمان مرکز لجستیک یکپارچه مرسک در دبی، پنل‌های خورشیدی را بر روی سقف خود نصب خواهد کرد تا کل نیاز برق برای عملیات در این تاسیسات را برآورده کند.

به گفته شرکت دانمارکی مرسک، تولید انرژی پاک ۴۳۴ مگاوات ساعت در سال برای این تاسیسات، از انتشار ۱۷۰۰ تن کربن طی ۱۰ سال جلوگیری می کند.

کوک خاطرنشان کرد: ما در مرسک می خواهیم به ضریب ۹۰ درصدی از عملیات طبق اصول سبز در انبارها، دپوها و سردخانه های خود در سراسر جهان تا سال ۲۰۳۰ دست یابیم.

وی همچنین افزود:‌ انرژی سبزی که از طریق پنل‌ های خورشیدی در تاسیسات مان تولید می‌ کنیم، تضمین می‌کند که ما گام‌ های قطعی در جهت کربن زدایی از خدمات لجستیکی در جهان بر می‌داریم.

این مرکز لجستیک یکپارچه، بخشی از شبکه لجستیکی گسترده مرسک است که با بیش از ۲۵۰ انبار با ۱/۵ میلیون متر مربع وسعت در ۵۰ کشور جهان است. ۸۵ انبار از مجموع این انبارها در سال ۲۰۲۱ افتتاح شده اند.

چندی پیش، خط کشتیرانی مرسک برای ایجاد یک پارک لجستیک مدرن در بندر اسلامی جده در عربستان سعودی واقع در حاشیه دریای سرخ نیز قرارداد سرمایه گذاری ۱۳۶ میلیون دلاری امضا کرده بودند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.