| کد خبر: 231562 |

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران توضیحاتی درباره چابک سازی و جذب نیرو در اتوبوسرانی و خرابی مانیتورهای ایستگاه های اتوبوس ارائه داد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران توضیحاتی درباره چابک سازی و جذب نیرو در اتوبوسرانی و خرابی مانیتورهای ایستگاه های اتوبوس ارائه داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، محمود ترفع، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در مورد تعداد نیروهای شرکت واحد اتوبوسرانی اظهارداشت: مسأله چابک‌سازی نیروها از دوره‌های مدیریت قبلی مدنظر بوده است همچنین در راستای خصوصی‌سازی برخی نیروها هر ساله بازخرید و یا بازنشسته شده اند البته باید توجه داشت چابک‌سازی حد وحدود دارد و کلا قرار نیست حمل و نقل عمومی را جمع کنیم.

ترفع افزود: در آذر 85 مصوبه ی خصوصی سازی توسط دولت ابلاغ شد و در ادامه در دی  همان سال حد این چابک‌سازی در بر اساس مصوبه ی شورای شهر تحت عنوان ماده واحده ی چگونگی اجرای خصوصی‌سازی مشخص شد. بر اساس ماده واحده مذکور شهرداری مکلف است در هر شرایط،  40 درصد از ناوگان را به صورت ملکی حفظ کند و برای حفظ این 40 درصد نیازمند نیرو است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران  گفت: اسفند سال گذشته 830 نفر در اتوبوسرانی بازنشسته شدند که 430 نفر از آنها راننده بودند و ما باید نیروهای لازم را به جایگزینی استخدام می‌کردیم

ترفع با اشاره به اینکه در اتوبوسرانی تهران کمبود راننده، نگهبان و نیروی خدمات داریم گفت: با توجه به اینکه سال 99، 830 نفر ، سال 98، 700 نفر و سال 97، 600 نفر بازنشسته شده‌اند قطعا نیاز به جایگزینی افراد مورد نیاز بوده است. مگر اینکه بگوئید این افراد کلاً در تمامی ادوار مدیریت شهری مازاد بوده اند و علی رغم نیاز به آنها، در استخدام بوده اند و حقوق دریافت میکرده اند.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا سیستم اعلام زمانبندی حرکت اتوبوس‌ها که در دوره پیشین مدیریت شهری اجرا شد اکنون خبری از آن نیست، گفت: اتفاقا در دوره قبل مدیریت شهری این سیستم بر اساس پیشنهاد من که در آن زمان مدیرکل فناوری اطلاعات اتوبوسرانی بودم به مدیریت وقت و توسط شرکت کنترل ترافیک تهران انجام شد. من همیشه از آن به عنوان یک انقلاب در حمل و نقل اتوبوسی یاد کرده ام و یکی از بهترین اقدامات جهت حفظ کرامت مسافران اتوبوسرانی بوده است.

وی همچنین گفت: اگر منظور شما خرابی تعدادی از مانیتورهای اطلاع رسانی این سیستم است که در ایستگاه های اتوبوسرانی نصب شده، متولی آن مانیتورها در هیچ دوره ای شرکت واحد نبوده است. مانیتورهای مذکور متعلق به شرکت کنترل ترافیک است که از آنها برای ارسال طیف متنوعی از پیام ها از جمله زمانبندی استفاده می شود.  در ضمن شهروندان می توانند از نرم افزار تهرانباس که برای گوشی های همراه تولید شده و در هر دو سیستم عامل اندروید و آی او اس قابل استفاده است برای دریافت زمانبندی حرکت اتوبوس ها استفاده کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه حمل ونقل روزنامه تین
helptinn

تین‌نیوز در مدت 12 سال فعالیت مستمر، با رعایت اصل بی‌طرفی رسانه‌ای، اخبار، گزارش‌ها و رویدادهای حمل‌ونقل کشور را تحت پوشش و به‌طور رایگان در اختیار علاقه‌مندان و متخصصین قرار داده است.
ادامه فعالیت این رسانه علاوه بر حمایت‌های معنوی شما که همواره از آن بهره‌مند بوده‌ایم، نیازمند حمایت مادی شما است.

از ما حمایت کنید