| کد خبر: 228801 |

◄ صدها کامیون زمینگیر شد/ دلیل اتمام ناگهانی سهمیه سوخت رانندگان چیست؟

رانندگان ناوگان حمل و نقل جاده ای کالا از عدم امکان سوخت گیری در جایگاه های سوخت خبر داده و عنوان می کنند که اکنون صدها دستگاه کامیون در نقاط مختلف کشور به دلیل نداشتن سوخت زمینگیر شده اند.

تین نیوز

رانندگان ناوگان حمل و نقل جاده ای کالا از عدم امکان سوخت گیری در جایگاه های سوخت خبر داده و عنوان می کنند که اکنون صدها دستگاه کامیون در نقاط مختلف کشور به دلیل نداشتن سوخت زمینگیر شده اند.

به گزارش تین نیوز، بر اساس آن چه رانندگان در شبکه های اجتماعی عنوان کرده اند از بعد از ظهر امروز سیستم عرضه سوخت به کامیون ها به حالت آف لاین درآمده و همین موضوع موجب شده است امکان سوخت گیری از کامیون ها سلب شود.

به گفته رانندگان، آنان از امروز بعد از ظهر (حدود ساعت 14 به بعد) با مراجعه به جایگاه ها برای سوخت گیری، با پیام اتمام سهمیه سوخت مواجه شده اند و با توجه به عدم اطلاع آنان از این موضوع، اکنون صدها کامیون در نقاط مختلف کشور به دلیل عدم امکان سوختگیری، زمینگیر شده اند.

آن چنان که رانندگان عنوان کرده اند دلیل این امر، عدم اطلاع رسانی مصوبه جدید در مورد سامانه جامع پیمایش است که مطابق آن، دوره ارزیابی عملکرد ناوگان حمل کالا کاهش یافته و محاسبه پیمایش و تخصیص سهمیه سوخت ناوگان دو بار در ماه انجام می شود که با توجه به اینکه اکنون در نیمه ماه فروردین قرار داریم این مصوبه اکنون در حال اجرا می باشد که بر این اساس پیش بینی می شود با آغاز روز 16 فروردین (ساعت 24 امشب به بعد) این مشکل برطرف گردد.

این در حالی است که به اعتقاد رانندگان لازم بود قبل از انجام این اقدام و اجرایی شدن این مصوبه، به رانندگان از طریق پیامک اطلاع رسانی می شد تا آنان در زمینه مصرف و مدیریت سوخت خود آمادگی داشته باشند.

به گزارش تین نیوز، تا کنون رانندگان از وجود مشکل در سوختگیری در جایگاه های سوخت اصفهان، کرمان، زنجان، قزوین، سلفچگان، باغین خبر داده اند.

یک مقام شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در این مورد به تین نیوز، گفت: کاهش دوره ارزیابی عملکرد ناوگان حمل کالا و محاسبه پیمایش و تخصیص سهمیه سوخت ناوگان دو بار در ماه به درخواست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای صورت گرفته است.

وی افزود: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای عملکرد مرحله دوم ( مربوط به نیمه دوم ماه) را امروز به شرکت نفت اعلام کرده است.

این مقام مسئول تاکید کرد: از ساعت 24 امشب امکان سوختگیری برای رانندگان کامیون فراهم خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • کوروش 0 0

    سازمان راهداری در خدمت رانندگان هست یا انتظار داره رانندگان در خدمتش باشن آیا؟

  • ثالح‌مداینی 0 0

    باسلام‌مشکل‌من‌کم‌شارژشدن‌سهمیه‌سوخت‌گازویل‌هست‌که‌بیشترین‌تن‌کیلمتر‌دارم‌ولی‌کمترین‌شارژ‌سوخت‌رو‌دارم‌لطفا رسیدگی‌کنید‌از‌بس‌آزاد‌میزنم‌

  • اسلام 0 0

    سلام رسیدگی،کنید گازوئیل ندارم کی میخواد بدهکاری من را بده

  • محمد 0 0

    جهت افزایش سهمیه سوخت گازوئیل تماس بگیرید ۰/b>