| کد خبر: 21082 |

برای هشتمین سال متوالی در بندر خرمشهر انجام شد

تمدید گواهینامه‌های بین‌المللی سیستم مدیریت یکپارچه IMS

تین نیوز | معاون طرح و توسعه اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر از تمدید اعتبار گواهینامه های بین المللی سیستم مدیریت یکپارچه ( IMS) برای هشتمین سال پیاپی در بندر خرمشهر خبر داد.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر، سعید پویان راد افزود: روزهای پانزدهم و شانزدهم شهریور ماه سال جاری، با انجام ممیزی از سیستم مدیریت یکپارچه IMS بندر خرمشهر توسط شرکت ایرانی ـ استرالیائی KQR ، این اداره کل موفق به دریافت اعتبار گواهینامه های بین المللی سه استاندارد ISO9001 ویرایش 2008 در مدیریت کیفیت، ISO 14001 ویرایش 2004 در مدیریت زیست محیطی و OHSAS18001 ویرایش 2007 در مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی گردید.

وی ادامه داد: در 9 سال پیاده سازی این سیستم و انجام 8 دوره ممیزی توسط شرکت های بین المللی صدور گواهینامه، اثربخشی اجرای قوانین، مقررات و الزامات خواسته شده در استانداردهای یاد شده در بندر خرمشهر مورد تصدیق قرار گرفت.

معاون طرح و توسعه بندر خرمشهر در پایان با اشاره به اینکه ممیزان در ارزیابی خود از این اداره کل به عنوان مجموعه ای فرآیندگرا و متعهد به بهبود مداوم نام برده اند گفت: این ارزیابی به منظور بررسی میزان تطابق عملکرد فرآیندهای اداره کل بندرو دریانوردی خرمشهر با الزامات سیستم یاد شده انجام گرفت که ممیزان با اعلام آمادگی، پویایی و حرکت به سمت بهبود عملکرد در این مجموعه، برای هشتمین سال پیاپی گواهینامه های مرتبط را تایید و اعتبار آن را برای مدت یکسال دیگر تمدید کردند.

خاطرنشان می سازد سازمانی که سه گواهینامه در زمینه کیفیت، ایمنی و محیط زیست را بگیرد و قادر باشد این سه استاندارد را باهم ارتباط دهد، نامزد دریافت گواهینامه IMS  می شود که به معنای گواهی نامه یکپارچه ایمنی، کیفیت و محیط زیست است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.