| کد خبر: 41254 |

◄ مسیرهای حمل خودرو با قطار در نوروز و مقررات آن

تین نیوز | مصرف سوخت کم، عدم آلودگی محیط زیست و ایمنی باعث شده است تا امروزه محبوبیت‌ ارسال خودرو از طریق راه آهن بین مردم افزایش یابد.

به گزارش تین نیوز حمل ونقل بار، یكی از عوامل موثر در رشد و توسعه اقتصادی هركشوری به شمار می رود و در جمهوری اسلامی ایران نیز حمل ونقل به ویژه راه آهن، در جهت رشد و گسترش و توسعه اقتصادی ایران از اهمیت بالایی برخوردار است.

مصرف سوخت کم، عدم آلودگی محیط زیست، ایمنی باعث شده است تا امروزه محبوبیت‌ ارسال کالا از طریق راه آهن بین مردم افزایش یابد. در این خصوص کارشناسان باور دارند در ایام پیک سفر حمل و نقل بار به صورت ریلی از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار می شود و نیاز به برنامه ریزی خاص دارد.

در این زمینه، سید محمد راشدی معاون مسافری راه‌آهن با بیان اینکه برای نوروز هم اکنون در 12 مسیر امکان حمل خودرو با قطار وجود دارد، گفت: در حال حاضر در محورهای تهران‌-مشهد‌، تهران-‌تبریز، تهران-شیراز، تهران-یزد، تهران-‌کرمان‌، تهران-زاهدان، تهران-بندرعباس‌، شیراز-مشهد‌، اصفهان-بندرعباس، یزد-مشهد‌، کرمان-مشهد‌، بندرعباس-مشهد و بالعکس امکان حمل خودرو وجود دارد و متقاضیان می‌توانند از این تسهیلات‌ بهره بگیرند.

معاون مسافری راه‌آهن افزود‌: در حال حاضر در تمام مسیرها به جز محور ریلی تهران – بندرعباس و تهران – شیراز، آن هم در هفته ابتدایی پیک نوروزی، بلیت موجود است و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به دفاتر آژانس مسافرتی و یا از طریق اینترنت، نسبت به تهیه بلیت مورد نیاز خود اقدام کنند.

گفتنی است پیش فروش بلیت قطارهای نوروزی حد فاصل 25 اسفند 93 تا 15 فروردین 94از چهارم بهمن ماه سال جاری‌ ‌آغاز شده است.

شایان ذکر است مسافرانی که قصد استفاده از سرویس حمل خودرو از طریق راه آهن را دارند می توانند به منظور آشنایی با مقررات حمل خودرو با قطار اینجا کلیک کنند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.