| کد خبر: 266376 |

طرح گردشگری دریایی بنادر بوشهر تدوین شد

طرح گردشگری دریایی بنادر بوشهر با هدف افزایش ایمنی و حفاظت از جان مسافران و همچنین حفاظت از محیط زیست دریایی و پاکیزه نگه داشتن سواحل تدوین شد.

تین نیوز

طرح گردشگری دریایی بنادر بوشهر با هدف افزایش ایمنی و حفاظت از جان مسافران و همچنین حفاظت از محیط زیست دریایی و پاکیزه نگه داشتن سواحل تدوین شد.

به گزارش تین نیوز از سازمان بنادر و دریانوردی، مصطفی حاجی ­رضایی معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی بوشهر با اشاره به مشارکت ارگان ها و نهادهای مختلف در ساماندهی و تسهیل سفرهای دریایی، اظهار کرد: طرح گردشگری دریایی بنادر بوشهر با هدف افزایش ایمنی و حفاظت از جان مسافران و همچنین حفاظت از محیط زیست دریایی و پاکیزه نگه داشتن سواحل تدوین شده است.

گفت: در تدوین طرح تسهیل سفرهای دریایی ویژه نوروز ۱۴۰۳، تعیین محدوده و مسیرهای تردد شناورهای هدف طرح، برگزاری نشست فنی تیم های عملیاتی و فعالان طرح، بازرسی و بازدید به منظور اطمینان از ایمنی محدوده و شناورهای طرح و صدور مجوز فعالیت و گواهینامه فنی و ایمنی معتبر برای شناورهای طرح به طور ویژه مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: هشت ایستگاه مخابراتی، شش پایگاه جستجو و نجات با استقرار شش فروند شناور جستجو و نجات (پنج فروند قایق ناجی و یک فروند قایق سار) از جمله ظرفیت های اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در حوزه گردشگری دریایی قلمداد می شود.

حاجی رضایی یادآور شد: پایگاه های جست و جو و نجات دریایی استان بوشهر در بنادر بوشهر، عسلویه، دیر، عامری، خارگ و دیلم استقرار دارند.

وی افزود: همچنین به منظور تسریع در اطلاع رسانی و پیشگیری از هرگونه تاخیر در پاسخ گویی به اضطرارهای دریایی، سامانه تلفنی ۱۵۵۰ بدون نیاز به پیش شماره در دسترس گردشگران قرار دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.